  • 1. Data: 2013-10-18 09:05:03
    Temat: W mbąku pusta kasa?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Własnym oczom nie wierzę, mbąk daje 3,5%. Musieli chyba zobaczyć dno w
    kasie. Nie dziwię się. Ja trzymam u nich 50 zł, na więcej nie zasłużyli.
    http://www.mbank.pl/indywidualny/promocje/lokata-ska
    rby-jesieni/

  • 2. Data: 2013-10-18 09:28:58
    Temat: Re: W mbąku pusta kasa?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-18 09:05, wiatrak pisze:
    > Własnym oczom nie wierzę, mbąk daje 3,5%. Musieli chyba zobaczyć dno w
    > kasie. Nie dziwię się. Ja trzymam u nich 50 zł, na więcej nie zasłużyli.
> [...]

    Niech sczezną. Od Czarneckiego nie wracam.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-18 14:47:16
    Od: p...@g...com

    Den fredagen den 18:e oktober 2013 kl. 09:05:03 UTC+2 skrev wiatrak:
    > Własnym oczom nie wierzę, mbąk daje 3,5%. Musieli chyba zobaczyć dno w
    >
    > kasie. Nie dziwię się. Ja trzymam u nich 50 zł, na więcej nie zasłużyli.

> [...]

    "Nowe srodki" wiec rzeczywiscie chyba kiepsko. Cos "stare" nie starczaja..

  • 4. Data: 2013-10-18 18:53:17
    Od: niko <k...@b...net>

    W dniu 18.10.2013 09:05, wiatrak pisze:
    > Własnym oczom nie wierzę, mbąk daje 3,5%. Musieli chyba zobaczyć dno w kasie.
    > Nie dziwię się. Ja trzymam u nich 50 zł, na więcej nie zasłużyli.
> [...]

    albo przygotowania na akcję kredytową, w końcu są żniwa ;]

  • 5. Data: 2013-10-18 20:59:16
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 09:28:58 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Niech sczezną. Od Czarneckiego nie wracam.

    Mnie w Meritum na 4% też dobrze.
    Co miesiąc kasa moja oraz żony tylko przepływa przez mBank i wędruje
    tam, gdzie jej lepiej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2013-10-19 08:36:58
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Własnym oczom nie wierzę, mbąk daje 3,5%. Musieli chyba zobaczyć dno w
    > kasie. Nie dziwię się. Ja trzymam u nich 50 zł, na więcej nie zasłużyli.

    Pięć złotych polskich...
    Tyle u nich trzymam, bo na tyle zasługują.
    Do tego wynegocjowana darmowa kredytówka w razie "W" służąca głównie do
    mTransferu.
    Całą resztę - oprocentowany ROR, kredyt odnawialny, debetówkę i KK z
    moneybackiem, konta oszczędnościowe i lokaty mam w innym normalnym banku za
    free :)