  • 11. Data: 2012-01-04 12:21:36
    Temat: Re: W dupę jebany GetinOnline!
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4ae9042-413d-4430-8486-f9909d3bdaaa@dp8g2000vb
    b.googlegroups.com...
    >Ja tylko proszę o stosowne słownictwo!

    Podasz jakieś propozycje na określenie w/w przypadku niosące identyczną
    ilośc negatywnych emocji?

    --
    marfi

  • 12. Data: 2012-01-04 12:26:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Podasz jakieś propozycje na określenie w/w przypadku niosące
    > identyczną ilośc negatywnych emocji?

    Mi się wydaje, że usenet jest do DYSKUSJI, a nie do emocji :P
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 13. Data: 2012-01-04 12:48:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    b.googlegroups.com...

    > Mi się wydaje, że usenet jest do DYSKUSJI, a nie do emocji :P

    No to wydaje Ci się...

    --
    marfi

  • 14. Data: 2012-01-04 15:37:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> wrote on 2012-01-04_13:48
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87obujvejw.fsf@alfa.kjonca...

    > No to wydaje Ci się...

    Do emocji - zwłaszcza tak intensywnych - to jest budka z piwem...

    witrak()

  • 15. Data: 2012-01-04 15:51:59
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > Do emocji - zwłaszcza tak intensywnych - to jest budka z piwem...

    Wątek zrobił swoje, czy miał wpływ na działania banku nie wiem, ważne, że
    sprawa załatwiona.

    Po cholerę go podbijacie?

  • 16. Data: 2012-01-04 15:59:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:je1siu$o80$1@inews.gazeta.pl...

    > Wątek zrobił swoje, czy miał wpływ na działania banku nie wiem, ważne, że
    > sprawa załatwiona.
    >
    > Po cholerę go podbijacie?

    Temat mi się podoba ;)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2012-01-04 18:28:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.01.2012 16:51, Konfabulator pisze:

    > Wątek zrobił swoje, czy miał wpływ na działania banku nie wiem, ważne, że
    > sprawa załatwiona.
    >
    > Po cholerę go podbijacie?

    To nie forum, tu sie nie podbija.
    (uzywaj normalnego czytnika, a nie bramki)

  • 18. Data: 2012-01-04 18:58:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Konfabulator <w...@W...gazeta.pl> wrote on 2012-01-04_16:51

    > Wątek zrobił swoje, czy miał wpływ na działania banku nie wiem, ważne, że
    > sprawa załatwiona.
    >
    > Po cholerę go podbijacie?

    Bo liczę, że po jakimś czasie zaczniesz się wstydzić ;-)

    witrak()

  • 19. Data: 2012-01-04 19:07:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" je15ng$6hv$...@i...gazeta.pl

    > Jeśli ten "bank" proponuje warunki, których nie mogę uzyskać w Biedronce, ani
    > w Carrefourze to jeśli chcę z nich skorzystać, w sposób opisany w regulaminie
    > i prawie bankowym - to żaden getin mi tego nie będzie utrudniał i blokował
    > środków, a następnie nie będzie ucinał ze sobą kontaktu. Jestem zbyt
    > upierdliwym i nerwowym typem, gdy chodzi o $$$ :)

    Przemoc rodzi przemoc. Lepszym rozwiązaniem jest izolowanie i rzekome ignorowanie.
    Gdy Getin straci klientów -- albo zmieni się na lepsze, albo padnie. Szansa na to,
    że padnie i Getin, i warunki przezeń proponowane -- jest nikła, o ile te warunki
    są (jak się to mówi) realne, czyli możliwe do spełnienia. :)

    A to, że izolacja jest dobrą metodą wiem od naszych ,,umiłowanych
    w Panu'' duchownych, którzy tę metodę szlifują od setek lat. Teraz
    mają kłopot -- internet przyniósł zagrożenia z którymi trudno walczyć
    tym, doskonalącym swe metody, duchownym.

    Żmija kąsa -- taka jej natura. Próba wychowania żmii, nakłonienia jej
    do śpiewu czy gry na gitarze ;) spełznie [spełznie jak wąż?] na niczym. :)

    Getin może z czasem nauczyć się pokonywania Ciebie.
    Oczywiście nie odradzam wojowania. Wręcz odwrotnie -- póki
    masz siły, możliwości i cierpliwość, możesz walczyć. Poniekąd
    to nawet Twoja powinność ;) wobec społeczeństwa. Ja też wojowałem,
    z bankami (i nie tylko z bankami) -- wytrwale i całkiem skutecznie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-01-05 07:07:12
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Po cholerę go podbijacie?

    Zebys nastepnym razem ujal to bardziej delikatnie
    np. ...w kakalko posuwany GOL - LOL

    Pozdro