  • 1. Data: 2012-01-03 13:41:49
    Temat: Polbank zmiany w TOiP ?
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Data 30/12/2011 Temat Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji. Wiadomość
    Szanowni Państwo,

    uprzejmie przypominamy, że Tabela Opłat i Prowizji uległa zmianom w dniu 1
    stycznia oraz nastąpią kolejne zmiany z dniem 1 lutego 2012 r. Szczegółowe
    informacje znajdą Państwo w korespondencji, która została do Państwa
    skierowana drogą pocztową, w oddziałach Banku, dzwoniąc na infolinię, a
    także na stronie internetowej www.polbank.pl

    Ktoś już doczytał co się zmieniło bo nie mam starej aby porównać ;)

    Pozdrawiam

    Damian

  • 2. Data: 2012-01-03 14:05:26
    Temat: Re: Polbank zmiany w TOiP ?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Sty, 14:41, "Damian News" <s...@s...net.pl> wrote:
    > Data 30/12/2011 Temat Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji. Wiadomość

    > Ktoś już doczytał co się zmieniło bo nie mam starej aby porównać ;)

    Proszę barzo:
    http://www.przeklej.pl/download/003agq27a2mv/2011-05
    -17-tabela-oplat-i-prowizji-dla-klientow-indywidualn
    ych-pdf

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-01-04 14:35:13
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Sty, 14:41, "Damian News" <s...@s...net.pl> wrote:
    a w (nastepnym odcinku) nowej TOiP między innymi:

    tylko jeden bezpłatny przelew wewnetrzny z mocno oszczędzającego,
    opłata za kartę do kazdego rachunku(mistrzowskie, pomocnicze, dawne
    oszczednosciowe)(4zł, zwolnienie za transkację kartą, ale nie
    kredytową) ciekawe czy karza placic za funkcjonalnosc debetowa do
    kredytowej, zakladam ze nie...
    opłata za konto mistrzowskie(chyba 4zł), zwolnienie za saldo min.
    1000zł.

    tyle pamietam, nową toip gdzies zgubilem ledwo dostalem.
    Polbank schodzi na psy, a kiedys mial taka prosta jasna oferte (i tyle
    interfejs internetowy marny)

  • 4. Data: 2012-01-04 18:02:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
[...]

    --------
    Gdzie jest o tych 4zł bo tu:
    http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_pro
    wizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf
    dla pomagającego zarówno aktualnego jak i wycofanego w rozdziale Karta
    wszędzie jest: "brak usługi".
    P.G.

  • 5. Data: 2012-01-04 21:33:56
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

[...]

    Masz na myśli to:
    Spośród wszystkich przelewów wewnętrznych w danym miesiącu kalendarzowym,
    bez względu na kanał realizacji: pierwszy: 0,00 zł, drugi i kolejny: 2,00
    zł. Opłata pobierana w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.

    bo mi się wydaje że ten zapis dotyczy tylko Rachunek Premiowany (Rachunek
    wycofany z oferty 31.10.2010 r.)

    Przy Mocnym wszędzie same 0 zł

  • 6. Data: 2012-01-04 21:58:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > tylko jeden bezpłatny przelew wewnetrzny z mocno oszczędzającego,

    Hm... nie widze tego nigdzie w toip "rachunkow wycofanych".

  • 7. Data: 2012-01-05 04:29:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian News" <s...@s...net.pl> writes:

> [...]
    > zł. Opłata pobierana w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.
    >
    > bo mi się wydaje że ten zapis dotyczy tylko Rachunek Premiowany (Rachunek

    Jeszcze :)

    W http://polbank.pl/download/tabela_oplat_i_prowizji_d
    la_klientow_indywidualnych.pdf
    (który jak rozumiem jest tabelą od 1.1.2012) jest "po staremu"
    Ale na papierze który dostałem jakoś wczoraj czy przedwczoraj jest
    faktycznie tylko jeden bezpłatny i ta tabela wchodzi od 1.2.2012

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 8. Data: 2012-01-05 08:29:44
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > Ale na papierze który dostałem jakoś wczoraj czy przedwczoraj jest
    > faktycznie tylko jeden bezpłatny i ta tabela wchodzi od 1.2.2012

    Dobrze wiedzieć. Tylko gdzie teraz się ewakuować :(

  • 9. Data: 2012-01-05 15:52:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Sty, 09:29, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:

    > Dobrze wiedzieć. Tylko gdzie teraz się ewakuować :(

    Pytanie co zrobią z oprocentowaniem na zwykłym oszczędzającym.
    Bo tam jest teraz 4%, mam do tego kartę za którą nie płacę do
    wybranych bankomatów(czyli KK z funkcjonalnoscią debetową) i
    nielimitowane przelewy wewnętrzne. Kapitalizacja codzienna i tak
    niedługo nie będzie mieć znaczenia.

  • 10. Data: 2012-01-05 15:53:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Sty, 22:58, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Hm... nie widze tego nigdzie w toip "rachunkow wycofanych".
    w necie jeszcze nie ma tabel ze zmianami od 1 lutego.