  • 1. Data: 2012-01-03 14:34:13
    Temat: Lokata Zyskowna w Raiffeisen Bank
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Raifi oferuje 5,84% na 3-miesięcznej bezbelkowej Lokacie Zyskownej.
    Czy wiadomo o jakichś hakach w warunkach tej oferty?
    Google jest bezużyteczne, wyświetla tylko reklamy, żadnych konkretnych
    opinii na jej temat.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-01-03 17:39:21
    Temat: Re: Lokata Zyskowna w Raiffeisen Bank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 15:34:13 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > wiadomo o jakichś hakach w warunkach tej oferty? Google jest
    > bezużyteczne, wyświetla tylko reklamy, żadnych konkretnych opinii na jej

    Tak ciężko wejść na stronę banku i przeczytać?
    Na banerze na stronie http://www.raiffeisen.pl/ masz wytłuszczone "Oferta
    tylko dla nowych klientów" to raz. Później jak klikniesz w baner to
    czytamy:
    "Wniosek o otwarcie lokaty, Konta Direct oraz elektroniczne kanały
    dostępu - wprowadź dane"

    i w zasadzie tyle starczy aby się w to nie pakować.
    później jeszcze dorzucają:

    "Minimalna łączna kwota lokat nie może być mniejsza niż 3 000 zł. Kwota
    lokat powinna być wielokrotnością 500 zł.
    Okres lokaty: 3 miesiące. Lokata nieodnawialna z dzienną kapitalizacją
    odsetek. Oprocentowanie stałe nominalne 5,84% w skali roku, co odpowiada
    oprocentowaniu 7,2% na lokacie standardowej."

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-01-03 19:21:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 17:39:21 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Tak ciężko wejść na stronę banku i przeczytać?
    > Na banerze na stronie http://www.raiffeisen.pl/ masz wytłuszczone "Oferta
    > tylko dla nowych klientów" to raz.

    To mi akurat nie przeszkadza.
    A to co jest na stronie głównej, to są informacje mające na celu, żeby
    klient je przeczytał.
    Mnie chodziło o pozostałe szczegóły oferty, którymi bank się nie chwali,
    a które mogą zawierać haki na klienta.
    Wypełniając formularz musiałem potwierdzić, że przeczytałem 4 dotyczące
    tej umowy dokumenty, których uważne przeczytanie jest zajęciem na długie
    zimowe wieczory, a wcale nie gwarantuje wychwycenia ewentualnych haków.
    Na razie je tylko przejrzałem i to co dotychczas zauważyłem, to
    rozbieżność w terminie zapadalności tej lokaty.
    W reklamie pisze się o lokacie 3-miesięcznej, a Regulamin lokaty mówi,
    że jest ona zwierana na 4 miesiące.
    Ponieważ Regulamin mówi, że w razie wcześniejszej likwidacji lokaty (w
    tym przypadku np. po 3 miesiącach) oprocentowanie wynosi 0%, więc ta
    rozbieżność niesie za sobą poważne konsekwencje.
    Może to tylko błąd popełniony przez czyjeś niedopatrzenie, a może nie.

    Mógłbyś rozwinąć, co miałeś na myśli?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-01-04 15:35:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 20:21:12 +0100, Chris napisał(a):

    > Mógłbyś rozwinąć, co miałeś na myśli?

    Aby otworzyć lokatę musisz założyć konto - sprawdziłeś ile ono będzie
    kosztować i czy np nie trzeba tego konta później mieć min. 12 m-c?

    Xenocide

  • 5. Data: 2012-01-04 16:26:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 15:35:12 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Aby otworzyć lokatę musisz założyć konto - sprawdziłeś ile ono będzie
    > kosztować i czy np nie trzeba tego konta później mieć min. 12 m-c?

    Ja nic takiego nie dostrzegłem, ale właśnie dlatego zadałem pytanie
    tutaj, gdyż nie miałem pewności, czy czegoś nie przeoczyłem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof