eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[VWBank] moje przejścia › [VWBank] moje przejścia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.internetia.pl!not-for-mail
    From: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [VWBank] moje przejścia
    Date: Tue, 23 Dec 2003 11:11:11 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <1...@8...210.62.2>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.62.2
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1072174278 15730 81.210.62.2 (23 Dec 2003 10:11:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Dec 2003 10:11:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:274768
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Wszystkim narzekającym na mBank dedykuję moje przejścia z VWbankiem -
    zakładałem konto, co trwało ponad 45 dni (bez popędzania).
    Jak już dostałem cały wielki pakiet startowy, kartę i inne śmieci okazało
    się że wszystko jedt dobrze, poza tym że nigdzie nie napisali że trzeba
    aktywować token!
    Aktywowanie tokena i karty (przy okazji) trwało 20 minut (na szczęście numer
    bezpłatny) i jeden dzień - oczekiwanie na aktywacje tokena (i karty).
    Ulotka informacyjna z mapą menu Teledirect jest dla mnie niejasna - do menu
    transakcyjnego przechodziny po wybraniu opcji "Informacja o rachunku i
    zlecenie operacji" - logiczne nie ma co.

    To tyle narzekań, może dalej będzie lepiej...

    pozdrawiam i wesołych świąt ;-)
    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1