    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VWBD - tabela oplat
    Date: Sat, 09 Oct 2004 15:46:42 +0200

    Ja już naprawdę obiecywałem sobie, że skończę się wyżywać na VWBD.
    Ja już zrozumiałem, że od Biedronki nie mogę wymagać, żeby mieli
    Giunnessa. Nie czepiam się jakichś pierdół, że 'nr klienta' jest raz
    'numerem klienta', raz 'numerem rachunku', raz 'identyfikatorem', a
    jeszcze kiedy indziej 'modulo'. Nie, nie przeszkadza mi to.
    Nie obchodzą mnie braki odpowiedzi na zapytania pocztą wewnętrzną.
    Nie denerwuje mnie nielogiczny system internetowy i kompletnie
    bezsensownie ułożony IVR... NIE!

    Ale - do jasnej cholery - zamówiłem sobie dziś TOiP w ichnim systemie
    IVR (0800103301) faks z TPiO. I doszła wersja z... 2002 roku, gdy
    jeszcze e-direct w wersji standard był płatny 10 PLN/miesiąc...

    Wiem, ma mnie to nie dziwić... Co z tego, że pisałem o tym wiele razy w
    zeszłym roku - mailowo, pocztą wewnętrzną... pisałem tutaj...

    Nie, w VWBD już jednak nic mnie nie zdziwi...

    WN