  • 1. Data: 2005-05-03 08:33:32
    Temat: VW zamkniecie konta e-direct a Lokata Plus Certyfikat
    Od: "Maphisto" <m...@d...gov.pl>

    Czy posiadajac "Lokate Plus Certyfikat" moge zamknac "Konto e-direct"
    zakladajac jednoczesnie "Plus Konto" w taki sposob, zeby zachowac lokate ?
    Jesli tak, to czy taka dyspozycje moge przeprowadzic droga elektroniczna lub
    telefoniczna ?

    Pozdr
    Mephisto

  • 2. Data: 2005-05-03 09:23:19
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d57da0$q7v$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Maphisto napisał:

> [...]
    > Jesli tak, to czy taka dyspozycje moge przeprowadzic droga elektroniczna

    Ta lokata nie ma powiązania z kontem. Nie ma nawet podglądu przez net do
    niej. Ew. zmiana rach. powiązanego do wypłaty chyba tylko przez telefon.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-05-03 09:58:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > Ta lokata nie ma powiązania z kontem. Nie ma nawet podglądu przez net do
    > niej.

    Naprawdę nie ma? Miałem parę lokat z certyfikatem i chyba podgląd był,
    analogiczny jak w przypadku lokaty Plus... Czyżby mi się przywidziało?

  • 4. Data: 2005-05-03 16:17:58
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d57hvb$ksk$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

    > Naprawdę nie ma? Miałem parę lokat z certyfikatem i chyba podgląd był,
    > analogiczny jak w przypadku lokaty Plus... Czyżby mi się przywidziało?

    Może _był_. Cytuję z poczty wewnętrznej, gdzie się pytałem ostatnimi czasy:

    Pyt: "Dzień dobry, Czy jest możliwość podglądu danych mojej lokaty Plus
    Certyfikat poprzez internetowy system transakcyjny konta e-direct ? Nr
    lokaty to xx-xx-xxxxx. Jeśli jest taka możliwość proszę o informację.
    Interesuje mnie też możliwość edycji danych (np. automatyczne przedłuzanie,
    likwidacja, itp.), podobnie jak w standardowych lokatach. Pozdrawiam, Tomek
    Augustowski "

    Odp: " Szanowny Panie, nie ma możliwości obsługi Lokaty Plus Certyfikat
    przez system internetowy. Z poważaniem, Katarzyna Ofierzewska "

    I rzeczywiście nic w tym dziwnego, bo aby założyć lokatę trzeba było
    fatygować się na pocztę.
    Dyskusyjne jest w VW banku czy _każdą _ _taką_ lokatę należy autoryzować
    przesłaniem przez pracownika poczty kopi dowodu czy też nie.

    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-05-04 09:45:56
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Przerabiałem temat. Mam w VW lokate plus certyfikat, ktora zapada na poczatku
    maja - dokładnie jutro i chciałem ze wzgledu na opłaty zamknac e-direct. Pani w
    infolinii doradziła odesłanie tokena, przecietej karty i oswiadczenia o
    zamknieciu e-direct i otwarciu konta plus, wraz z prosba o przelanie srodków z
    wygasnietej lokaty na to nowe konto plus. Tak tez uczynilem, wrzucilem wszystko
    do bąbelkowej koperty i puscilem poleconym. Kilka dni temu sprawdzałem przez IVR
    i konto plus jest założone i lokata wciaż jest, wiec mam nadzieje ze dzis srodki
    z niej sa na koncie plus (po poludniu sprawdze). Jak cos bedzie nie OK, to
    wrzuce na grupe.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2005-05-04 09:57:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > z niej sa na koncie plus (po poludniu sprawdze). Jak cos bedzie nie OK, to

    Założyli Plus Konto na podstawie paru słów w stylu "proszę o otwarcie
    Plus Konta", czy wysłałeś wniosek wg wzorca?

  • 7. Data: 2005-05-04 10:13:50
    Od: m...@w...pl

    > Założyli Plus Konto na podstawie paru słów w stylu "proszę o otwarcie
    > Plus Konta", czy wysłałeś wniosek wg wzorca?

    Wysłałem wniosek o założenie konta plus (w zwiazku z tym ze bylem juz klientem,
    podpis pracownika poczty nie był potrzebny).
    Oprócz wniosku wysłałem pisemko z prosba o zamkniecie e-direct i przelanie
    srodkow po wygasnieciu lokaty na zakładane konto plus.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2005-05-04 10:26:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    m...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > Oprócz wniosku wysłałem pisemko z prosba o zamkniecie e-direct i przelanie
    > srodkow po wygasnieciu lokaty na zakładane konto plus.

    Dziękuję za odpowiedź, myślałem, że otworzyli Plus Konto na prośbę
    zawartą w tym piśmie o którym pisałeś. :-)

  • 9. Data: 2005-05-04 12:18:44
    Od: "Mephisto" <m...@g...gov.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał
> [...]
    > srodków z
    > wygasnietej lokaty na to nowe konto plus. Tak tez uczynilem, wrzucilem

    Wlasnie tak to zrobie z wyjatkiem tokena. Po cholere odsylac, skoro znowu mi
    przysla ? Zobaczymy jak to przetrawia.

    Pozdr
    Mephisto

  • 10. Data: 2005-05-04 17:53:18
    Od: "Marcin__P." <s...@s...pl>

    Witam,

    Pozwolę się wtrącić do dyskusji,

> [...]
    > przez system internetowy. Z poważaniem, Katarzyna Ofierzewska "
    >
    > I rzeczywiście nic w tym dziwnego, bo aby założyć lokatę trzeba było

    Aktualnie mam 4 lokaty Plus Certyfikat i wszystkie są ( były bo zamknołem
    e-direct) widoczne w systemie internetowym.
    Nawet sobie zrobiłem print screena i jest tam przycisk zerwij ale czy działa
    to nie wiem, ale podgląd na 100% jest.

    Marcin__P.