  • 1. Data: 2005-05-02 20:52:28
    Temat: Przetwarzanie danych w Citi
    Od: "Pyzik" <p...@n...pl>

    Cze...
    Coraz czesciej chcac zrealizowac przelew przez CitiPhone natykam sie na
    przetwarzanie danych i nic przez telefon nie moge zrobic na rachunku.
    Czy ktos doswiadczyl tegoz "procederu"? Dostalem informacje od telefonistki, ze
    podobno tak jest codziennie pomiedzy 22 a 22.30... Choc mnie
    spotykalo "przetwarzanie danych" takze o innych godzinach...
    Jak dla mnie jest to dziwne, ze podczas przetwarzania danych nie mozna
    dokonywac zadnych opeacji na koncie... Ciekawe czy dzwoniac w tym czasie na
    CitiPhone place za polaczenie w ramch ktorego nic nie moge zrobic.

    Ech byl kiedys Handlobank i byly czasy...

    Pozdro
    Pyzik

  • 2. Data: 2005-05-02 21:02:44
    Temat: Re: Przetwarzanie danych w Citi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pyzik <p...@n...pl> wrote:
    > czasie na CitiPhone place za polaczenie w ramch ktorego nic nie moge
    > zrobic.

    Normalka w tym banku. Tak jak brak mozliwosci zakladania lokat w tych
    godzinach, albo mozliwosci zerwania jej via internet...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-02 21:42:52
    Od: " kuba" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Trzymaj sie z daleka od takich bankow jak: Citibank, MultiBank, mBank, Boś
    Bank, BZ WBK, PKO BP, Pekao, VW, inteligo, BPH, Lukas.

    Polecam NORDEA oddzial internetowy + Raiffeisen konto lokacyjne + dostep przez
    net.

  • 4. Data: 2005-05-02 21:54:03
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Moj kredyt po takim jednym przetwarzaniu powiekszyl sie
    z czternastu tysiecy do ponad miliona zlotych :)

    w CitiOnline wisialo tak przez tydzien.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-05-02 21:55:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Polecam NORDEA oddzial internetowy + Raiffeisen konto lokacyjne +
    > dostep przez net.

    A jakies uzasadnienie?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-05-03 06:39:11
    Od: "Pyzik" <p...@n...pl>

    > Moj kredyt po takim jednym przetwarzaniu powiekszyl sie
    > z czternastu tysiecy do ponad miliona zlotych :)

> [...]

    Aaaa to dlatego tak dlugo to przetwarzanie trwa. :-))))
    Moje gratulacje.

    Jestem w Citi od czasow gdy lykneli Handlobank. Niestety lykneli go razem ze
    mna. Musze powiedziec ze na przestrzeni tych kilku ladnych lat jest coraz,
    coraz drozej i cienij z jakoscia.

    W tym Banku czuje, ze dla obslugi nie jestem dobrym klientem, tylko jeleniem,
    ktoremu powinno sie wciskac ile wlezie i przypadkiem nie pojsc klientowi na
    reke.

    Ostatnio czekalem ok 4 tygodnie na wyciag pewnego typu opeacji na konce. Za co
    mnie skasowali 10 zl. Jak sie zaczalem niecierpliwic to w Citiphone udali
    glupa, ze przeciez wyslali i nawet otrzymalem date wysylki. Jak zadzwonilem
    jeszcze raz, tak by ich sprawdzic, to podana mi ponownie data wysylki byla juz
    inna. Na szczescie list w koncu otrzymalem.

    Stosunek jakosci swiadczenia usulgi do ceny iscie powalajacy...

    Pozdro
    Pyzik

  • 7. Data: 2005-05-03 08:27:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik " kuba"
    > Trzymaj sie z daleka od takich bankow jak: Citibank, MultiBank,
    > mBank, Boś
    > Bank, BZ WBK, PKO BP, Pekao, VW, inteligo, BPH, Lukas.

    +Millennium
    w Inteligo 300 zl warto miec, jak trzeba placic przez internet lub z
    potwierdzeniem wyslanym z banku na fax

    > Polecam NORDEA oddzial internetowy + Raiffeisen konto lokacyjne
    > + dostep przez net.

    ale w RB internet tylko na podglad, w Nordei z tokenem
    a do przelewow na codzien i karty bankomatowej Fortis

    i to jest dobry zestaw :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-05-03 09:29:52
    Od: " kuba" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A jakies uzasadnienie?

    Naprawde swietna obsluga jest w tym oddziale internetowym. Kazdy wniosek mozna
    zlatwic przez internet bez koniecznosci wysylania czegokolwiek do Nordei (nic
    jeszcze od paru lat nie wysylalem do Nordei). Na wszystkie pytania i wnioski
    przez poczte wewnetrzna odpowiadaja expresowo. Reklamacje tez w ten sposob (a
    byly to raczej wyjasnienia czemu tak i tak postapili i slusznie nawet jak sie
    okazalo). Ja z tego banku uzywam kart VE do wyplat z bankomatow Nordei, BZ WBK
    i Euronetu. Dodatkowo mam darmowa linie kredytowa 1tys zl, ktora jest dla
    wszystkich kont VIP. Korzystam tez bardzo duzo z karty Visa Classic Nordei -
    dziala bardzo dobrze, ma duze GP - za darmo ciagle jest i wznawiana
    bezplatnie. Pin mozna zmienic na swoj, wydrukowac saldo karty w bankomacie,
    dostep do wgladu transakcji w internecie, a dodatkowo jest swietny system
    internetowy i dobre zabezpieczenia. Na te konto otrzymuje wszystkie przelewy.
    Dodatko bardzo łatwo podnosic limity dla karty VC przez net. Jak cos chca do
    podpisania (umowa o karte, aneks do umowy), to wysylaja na swoj koszt kuriera,
    ktory dostarczy dokumenty, da do podpisania i zabierze z powrotem do oddzialu
    internetowego. Oczywiscie mozna tez korzystac z tego konta w oddzialach
    marmurkowych :) Ja oczywiscie korzystam jak cos z oddzialow w Galerii Mokotow
    przy sobotnich zakupach :)

    Raiffeisen korzystam tylko do przelewow wychodzacych, bo sa darmowe i mam
    darmowe potwierdzenia z pieczatka i podpisem (te potwierdzenia dla gamoni z
    epoki PRL), ktore przesyla mi za darmo Raiffeisen na adres korespondencyjny.

  • 9. Data: 2005-05-03 09:38:20
    Od: " kuba" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " kuba"
    >
    > +Millennium

    zgadza sie, jeszcze oprocz tego Millennium, to warto dodac do shitlisty:
    Deutsche Bank, Ing Bank Śląski, Invest Bank, Kredyt Bank!

    > w Inteligo 300 zl warto miec, jak trzeba placic przez internet lub z
    > potwierdzeniem wyslanym z banku na fax

    W sumie bank jest dobry do transakcji plac z inteligo, transakcji w necie
    karta i tymi potwierdzeniami przez fax oraz wyplat w PKO BP. Do niczego innego.

    > ale w RB internet tylko na podglad, w Nordei z tokenem
    > a do przelewow na codzien i karty bankomatowej Fortis
    >
    > i to jest dobry zestaw :-)
    > *** blad ***

    Fortis tez mialem, ale za drogi 8zl :) Dobrze sie sprawowal, ale wole juz
    konto Pekao Akademickie, bo pomimo, ze jest na mojej shitliscie, to jeszcze
    mnie nie zawiedli z Pekao24 i karta maestro. Uzywam tego banku do przelewow i
    wyplat z bankomatow Pekao i Euronet i extra jest :) NIe odwiedzam oddzialu, bo
    szkodzi zdrowiu.

  • 10. Data: 2005-05-03 10:15:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > W sumie bank jest dobry do transakcji plac z inteligo, transakcji w
    > necie karta i tymi potwierdzeniami przez fax oraz wyplat w PKO BP. Do
    > niczego innego.

    To tylko twoje zdanie.
    I chetnie bym wysluchal dlaczego kazde z tych kont jest gowniane.
    Oczywiscie argumenty,m bo obsluga jest do bani - odpadaja. W Nordea
    Banku tez nie jest idealna.

    Zadbaj o swoje pieniądze!