  • 1. Data: 2004-01-23 20:10:17
    Temat: VW
    Od: "david" <W...@o...pl>

    Hejka

    krótkie pytanie i oczekuje rzeczowych odpowiedzi:
    mam konto w mBanku i zastanawiam się nad założeniem konta e-direct w
    pakiecie standard w VW,
    czy ktoś mi może podać powody dla których
    powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??

    pozdr
    david

  • 2. Data: 2004-01-23 20:39:02
    Temat: Re: VW
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    burv40$fbe$...@a...news.tpi.pl,
    david <W...@o...pl>:
> [...]
    > pakiecie standard w VW,
    > czy ktoś mi może podać powody dla których
    > powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??

    powinienes zalozyc to konto i od razu PlusKonto z powodu wyzszego
    oprocentowania i paru innych

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-23 20:39:52
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    david napisal/a:
> [...]
    > pakiecie standard w VW,
    > czy ktoś mi może podać powody dla których
    > powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??

    -powinieneś: masz oszczędności i chcesz je trzymać w banku na avista, z
    różnych bankomatów wypłacasz min. 400zł
    -nie powinieneś: żyjesz z dnia na dzień i wypłata 400zł z bankomatu może
    zaburzyć cykl twojego życia

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-01-23 20:43:31
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    RobertS napisal/a:

    > powinienes zalozyc to konto i od razu PlusKonto z powodu wyzszego
    > oprocentowania i paru innych

    a jakich innych, jeżeli można wiedzieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 5. Data: 2004-01-23 20:50:49
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bus121$2mh2$...@m...aster.pl,
    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>:

    > a jakich innych, jeżeli można wiedzieć?

    Np. bezpieczenstwo: do PlusKonta nie jest podpieta karta to mozna tam
    "schowac" wieksza gotowke.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-23 21:01:11
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    RobertS napisal/a:
    > Np. bezpieczenstwo: do PlusKonta nie jest podpieta karta to mozna tam
    > "schowac" wieksza gotowke.

    to samo można powiedzoieć o emaxie - nie wiadomo jednak czy inicjator wątku
    ma takie zamiary (i.e. większą gotówkę), bo zaczyna nie od wymagań tylko od
    gotowego produktu.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 7. Data: 2004-01-23 21:09:02
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bus235$2ndf$...@m...aster.pl,
    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>:

    > to samo można powiedzoieć o emaxie - nie wiadomo jednak czy inicjator
    > wątku ma takie zamiary (i.e. większą gotówkę), bo zaczyna nie od
    > wymagań tylko od gotowego produktu.

    Oczywiscie, ze mozna! Ale eMax kolega juz ma.
    Zalozylem, ze zalozy (sorki za powtorzenia ;)) e-direct doradzilem PlusKonto
    do kompletu. I tyle. Nastepny powod - analogia z rachunkami w mBanku, ktora
    ulatwia konceptualizacje :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-23 21:54:46
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > pakiecie standard w VW,
    > czy ktoś mi może podać powody dla których
    > powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??

    Prócz arg. ZA, jakie tu podano, ważne też: Możesz założyć (wiele)
    płatności .stałe w Plus-Koncie, czego nie mogłeś na eMaxie

  • 9. Data: 2004-01-23 22:26:40
    Od: "david" <W...@o...pl>

    uściślając:
    inicjator wątku ma większą gotówkę głównie na eMaxie (oczywiście bez karty),
    w SFI i VaBanku2 w BPHPBK. I właśnie ten VaBank się kończy i tak sobie myśle
    czy jest sens zakładać nowe konto w nowym banku tylko dla różnicy kilku
    setnych %..... jednak pomysł z założeniem PlusKonta wydaje mi się
    interesujący: a założenie najpierw e-direct jest tylko po to by nie płacić
    za token ?? :)
    jeszcze jedno - bo na 99% zakładam - jaki jest średni czas od złożenia
    wniosku przez net do telefonu z VW ??

    pozdr
    david

  • 10. Data: 2004-01-23 22:32:50
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > czy jest sens zakładać nowe konto w nowym banku tylko dla różnicy kilku

    jest sens, choćby mając na uwadze wieść o opłatach dodatkowych w mB

    > jednak pomysł z założeniem PlusKonta wydaje mi się
    > interesujący: a założenie najpierw e-direct jest tylko po to by nie płacić
    > za token ?? :)

    nie ma znaczenia w takim przyp.

    > jeszcze jedno - bo na 99% zakładam - jaki jest średni czas od złożenia
    > wniosku przez net do telefonu z VW ??

    Z doświadczenia kumpla - to >> 3 weeks :(