  • Data: 2021-02-04 14:26:20
    Temat: Use a credit card to verify your age
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, PiteR.
    On 04.02.2021 13:30 you wrote:

    > Na początku przepraszam za nie bycie na bieżąco bo filmiki na yt
    > ogladam w playerze ale dziś mi sie kliknęło i moim oczam ukazał się
    > komunikat. Verify your age Complete a brief check to show you're old
    > enough to watch this video Choose how to verify your age: 1. Use a
    > credit card to verify immediately You won't be charged. Any
    > transaction fee will be fully refunded. 2, Use your ID Submit an
    > image of a valid ID like your driver's license or passport. It may
    > take up to 3 days to verify your ID. Chyba Sroogle szaleju się
> [...]

    To chyba jakaś większa akcja, bo mi onegdaj eBay zablokował konto i mi
    chętnie odblokują jak im wyślę rachunki, skan dowodu albo coś tam
    jeszcze.
    Napisałem im że ja chcę kupić coś a nie sprzedawać więc niech z łaski
    swojej odblokują mi to konto. A tak jakiś Rajesh odpisał że to są wymogi
    dla kupujących i że jak chcę coś kupić, to muszę mieć zweryfikowane
    konto.

    No upadli na głowę Jankesi.

    --
    Pete