  • 1. Data: 2006-03-23 17:49:32
    Temat: Ubezpiecznie w Rafim
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Z Rafiego dzwonią i oferują jakies ubezpieczenie - rzekomo wspaniałe,
    za 39 zł/mies mozna dostać w przyp smierci 200 000 zł.

    Co się za tym kryje ?

  • 2. Data: 2006-03-23 17:53:35
    Temat: Re: Ubezpiecznie w Rafim
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Kozlowski napisał(a):

    > Co się za tym kryje ?

    To, ze bedziesz placil, a jak umrzesz to sobie spadkobiercy wyjada na
    fajne wakacje.

    Kiedys mi cos takie notorycznie (raz na tydzien) proponowalo Citi. Bylo
    to z dobre 5 lat temu. Gdybym placil to by pieniadzy poszly w bloto, bo
    jak widac zyje i mam sie dobrze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-03-23 19:04:32
    Od: darek <d...@g...pl>

    Wojciech Kozlowski napisał(a):
    > Z Rafiego dzwonią i oferują jakies ubezpieczenie - rzekomo wspaniałe,
    > za 39 zł/mies mozna dostać w przyp smierci 200 000 zł.
    >
    > Co się za tym kryje ?

    Do mnie rowniez zadzwoniela owladnieta zadza sprzedazy panienka z
    Rafiego. Poprosilem o link do warunkow ubzepieczenia. "nie znajdzie ich
    pan w ineternecie, wszelkich informacji moge udzielic ja." Odpuscilem
    sobie...
    darek

  • 4. Data: 2006-03-23 20:45:18
    Od: LM <p...@n...sig>

    Wojciech Kozlowski pisze 23-03-2006 18:49:
    > Z Rafiego dzwonią i oferują jakies ubezpieczenie - rzekomo wspaniałe,
    > za 39 zł/mies mozna dostać w przyp smierci 200 000 zł.
    >
    > Co się za tym kryje ?

    39 PLN x 12 miesięcy = 468 PLN rocznie. Przypuszczam, że możesz znaleźć
    tańszą klasyczną polisę na życie. Jedyny ewentualny plus to to, że nie
    płacisz od razu, tylko w miesięcznych ratach, co trochę mniej boli :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk