  • 1. Data: 2006-03-23 16:46:12
    Temat: Debet w inteligo
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Witam
    chciałem spytać, czy łatwo uzyskać i jakie warunki trzeba spełnić...
    Arek

  • 2. Data: 2006-03-23 20:42:42
    Temat: Re: Debet w inteligo
    Od: LM <p...@n...sig>

    turczy pisze 23-03-2006 17:46:
    > Witam
    > chciałem spytać, czy łatwo uzyskać i jakie warunki trzeba spełnić...
    > Arek

    Spróbuj, a zobaczysz :-)
    A poważnie - wpisujesz na www pożądaną wysokość debetu, podajesz średni
    dochód netto i dowiadujesz się, czy zdaniem Inteligo można Ci dać, ile
    chcesz, czy też proponują mniej. 2 minuty roboty.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-03-24 09:15:31
    Od: ELCO <e...@p...onet.pl>

    turczy napisał(a):
    > Witam
    > chciałem spytać, czy łatwo uzyskać i jakie warunki trzeba spełnić...
    > Arek

    Baaardzo ciezko uzyskac.
    Mam konto od roku, wplywy na konto to srednio 400zl miesiecznie,
    ktore co jakis czasy regularnie uplynniam i napisali mi
    ze "nie spelniam warunkow" tylko dla klientow INTENSYWNIE korzystajacych
    z ich banku <rotfl> Jeszcze mnie nie pogielo, zeby wyplate
    przelewac na inteligo, ktore w kazdej chwili moze sie rozlozyc...
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2006-03-24 09:28:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Baaardzo ciezko uzyskac.
    > Mam konto od roku, wplywy na konto to srednio 400zl miesiecznie,

    No za 400 zł to nic nie dostaniesz...

    Ja 1500 zł debetu dostałem dopiero jak mi średniomiesięczne saldo
    urosło do niecałych 3000. Co jakiś czas próbuję podbić do 2000 zł, ale
    chyba nie mam tyle gotówki żeby ją tam trzymać i żeby wystarczyło na
    ten limit :))

    Rozłożyć? Co przez to rozumiesz?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-03-24 10:18:11
    Od: ELCO <e...@p...onet.pl>

    > Rozłożyć? Co przez to rozumiesz?

    A to ze co jakis czas inteligo nie dziala. Ja juz dwa razy chcialem
    placic karta w marketach, okazalo sie ze nie mozna, gdyz serwis PKO
    jest chwilowo niedostepny. Wtedy wyciagam karte z mbanku :)
    Niestety, nie powierzylbym swoich pieniedzy tej instytucji.

  • 6. Data: 2006-03-24 10:37:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Baaardzo ciezko uzyskac...

    Polemizowałbym, mam to konto kilka lat, praktycznie nieużywane,
    w zeszłym roku zrobiłem test, przelałem tam na 2dni 14500zł
    i tydzień później 'spytałem system' o debet.
    Na ile pamiętam system zaproponował mi max. limit
    (wtedy to chyba było 1000zł) i wcale mu nie przeszkadzało
    że jedyne operacje na koncie z ostatnich 3 m-cy to były jakieś
    kilkugroszowe odsetki.

  • 7. Data: 2006-03-24 12:15:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):

> [...]
    > jest chwilowo niedostepny. Wtedy wyciagam karte z mbanku :)
    > Niestety, nie powierzylbym swoich pieniedzy tej instytucji.

    Posiadanie więcej niż jednego rachunku i karty płatniczej jest zawsze
    słuszne, ale nie wiem skąd ta fobia na temat Inteligo. Banki nie
    upadają ot tak po prostu. Trzymasz na rachunku dziesięć milionów, że
    się tak boisz, czy co? ;)

    Pieniędzy to ja nie trzymałbym w Citibanku, akurat co do Inteligo nie
    mam obaw.