  • 1. Data: 2006-03-23 14:29:40
    Temat: Re: Supermarket FI w mBanku...
    Od: "pik" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dvubeo$n9q$1@news.onet.pl...
    > No więc chcę kupic swoje pierwsze jednostki i...
    > Znalazłem tam fundusz Skarbiec Gotówkowy.
    >
    > Wartość jednostki na początku października 2005 wynosiła 2.08, a w
    początku
    > marca tego roku 4.19.
    > Czyli że wkładając w ten fundusz 5000 zł po pół roku mam prawie 10 tyś,
    > odliczajac belkowe i opłatę za zarządzanie.
    > Teoretycznie, bo musi tu być jakiś haczyk, tylko gdzie on jest?
    > Ktoś mi podpowie?

    haczyk jest taki ze nikt nie wie jaki bedzie kurs jednostek za pol roku,
    moze byc nizszy niz dzisiaj...

  • 3. Data: 2006-03-23 14:38:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

> [...]
    > odliczajac belkowe i opłatę za zarządzanie.
    > Teoretycznie, bo musi tu być jakiś haczyk, tylko gdzie on jest?

    a świnka na to - nie możliwe ... coś musiałeś namieszać
    pewnie pomyliłeś stope zwrotu (%) z wartością jednostki (zł)
    na gotówkowym zarobisz tyle mniej więcej w rok, co WIBOR :)

  • 4. Data: 2006-03-23 14:47:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > odliczajac belkowe i opłatę za zarządzanie.
    > Teoretycznie, bo musi tu być jakiś haczyk, tylko gdzie on jest?

    Taaa, taki skarbiec to marzenie ... senne ;-)
    To musiało Ci się przyśnić, bo ...
    w październiku JU były po ~109zł, a teraz są po ~111zł.

  • 5. Data: 2006-03-23 15:58:08
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Taaa, taki skarbiec to marzenie ... senne ;-)
    > To musiało Ci się przyśnić, bo ...
    > w październiku JU były po ~109zł, a teraz są po ~111zł.

    Zgadza się, pomyliłem wykres stopy zwrotu z wartościa bezwzględną jednostki.
    No ale człowiek się uczy dopiero;)
    dzięx
    AS