  • 11. Data: 2022-05-11 23:13:28
    Temat: Re: Toyota - Konto Indeksowane
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Fri, 06 May 2022 00:36:43
    From: Dawid Rutkowski
    > Internety donoszą, że taki rarytas, że kuriera umawiają obecnie na
    > czerwiec - coś jak z paszportem (na Ursynowie ręcznie wydają numerki,
    > w Piasecznie internetowe rezerwacje wyszły już do września - i/lub
    > wyłączyli...)

    Zapraszam na Ursus, tu wniosek złożysz praktycznie od ręki.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 12. Data: 2022-05-12 09:51:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 11 maja 2022 o 23:13:30 UTC+2 Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał(a):
    > Date: Fri, 06 May 2022 00:36:43
    > From: Dawid Rutkowski
    > Zapraszam na Ursus, tu wniosek złożysz praktycznie od ręki.

    O, dzięki, jak widać usenet w off-topicach bywa równie skuteczny jak Matka Boska.
    Nam ww. MB pomogła, bo z głupia frant wybraliśmy się w piątek przed majówką koło 11 -
    a DC już opustoszało, wiec kolejka do drugiej tury numerków była na tyle krótka, że o
    14 załatwiliśmy (a byli też ludzie, co próbowali 4. raz, bo w poprzednich próbach
    brakło numerków).
    Ale może przyda się znajomym.
    Nawet nie wiedziałem, że w Ursusie jest ten referat.
    Publikacja tego info na newsach raczej jednak nie spowoduje napływu chętnych...
    Ale na produkcje czeka się miesiąc, rok temu (wciąż spoglądając śmierci w oczy przy
    wizycie w urzędzie) dostałem po 2 tygodniach.

  • 13. Data: 2022-05-13 14:36:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Internety donoszą, że taki rarytas, że kuriera umawiają obecnie na czerwiec - coś
    jak z paszportem (na Ursynowie ręcznie wydają numerki, w Piasecznie internetowe
    rezerwacje wyszły już do września - i/lub wyłączyli...)

    A bank donosi że teraz trzeba czekać 2 miesiące :)

  • 14. Data: 2022-05-18 15:29:05
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Thu, 12 May 2022 09:51:16
    From: Dawid Rutkowski
    > środa, 11 maja 2022 o 23:13:30 UTC+2 Dominik 'Rathann' Mierzejewski
    [...]
    > Nawet nie wiedziałem, że w Ursusie jest ten referat.

    https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/miejsca-skladan
    ia-wnioskow-i-odbierania-paszportow

    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 15. Data: 2022-05-18 15:50:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 18 maja 2022 o 15:29:07 UTC+2 Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał(a):
    > Date: Thu, 12 May 2022 09:51:16
    > From: Dawid Rutkowski
    > [...]
    > https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/miejsca-skladan
    ia-wnioskow-i-odbierania-paszportow

    Nie no, nie wątpię przecież, i wiem, że internet wie, tylko ja nie wiedziałem, ale
    pierwszy post wystarczył ;>