  • 1. Data: 2002-09-24 16:45:44
    Temat: Telepekao24
    Od: z...@p...onet.pl

    Cześć czy ktos moze polecic lub odradzic Telepekao24?
    Czy jest jakas inna lepsza alternatywa?

  • 2. Data: 2002-09-24 17:04:17
    Temat: Re: Telepekao24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:
    > Cześć czy ktos moze polecic lub odradzic Telepekao24?

    To ja osobiscie odradzam.

    > Czy jest jakas inna lepsza alternatywa?

    BZ/WBK 24, inteligo/mBank.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-09-25 06:17:49
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    Ja z kolei polecam: generalnie jestem zadowolony i tylko niewielkie
    niedociagniecia chmurza mi czasem czolo. Jak nie sprobujesz to sie nie
    przekonasz - zawsze mozesz pozniej zrezygnowac.

    Pozdrawiam - Michal

  • 4. Data: 2002-09-25 07:04:50
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć czy ktos moze polecic lub odradzic Telepekao24?
    > Czy jest jakas inna lepsza alternatywa?

    Polecam dla działalności gospodarczej. Najtańsze i sprawne.

    Pzdr,
    Bam

  • 5. Data: 2002-09-25 07:33:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał

    > Polecam dla działalności gospodarczej. Najtańsze i sprawne.

    To 'najtansze' (przy drogich przelewach) to juz tak tanio nie wychodzi. BTW
    najtansze jest mB mBiznes :D

    pzd

  • 6. Data: 2002-09-25 08:47:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A z karta do konta jak jest?
    Dalej daja po 3 miesiacach zwykla maestro?

  • 7. Data: 2002-09-25 09:46:43
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > A z karta do konta jak jest?
    > Dalej daja po 3 miesiacach zwykla maestro?

    Nic nie dają. Chciałam zamówic, ale dostałam odpowiedź,
    że nie prowadzą obsługi kart dla tego rachunku.

    R.

  • 8. Data: 2002-09-25 13:31:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nic nie dają. Chciałam zamówic, ale dostałam odpowiedź,
    > że nie prowadzą obsługi kart dla tego rachunku.

    buhahahahahahaha

  • 9. Data: 2002-09-25 17:36:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    ROTFL :-)))))

  • 10. Data: 2002-09-25 18:49:44
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "RZ" wrote:
    > Nic nie dają. Chciałam zamówic, ale dostałam odpowiedź,
    > że nie prowadzą obsługi kart dla tego rachunku.

    Nie dają karty do konta firmowego czyli (DG)
    do zwykłego konta Telepeka24 jest jak najbardziej karta.
    --
    Pozdr, (R) BliSki. (tm)