  • 1. Data: 2002-09-24 17:17:11
    Temat: KK BZWBK - RATUNKU!!! LITOŚCI!!!
    Od: m...@p...onet.pl

    Musze sie TYM podzielic!!!
    FAKTY:

    17 lipca wyslalem wniosek o KK BZBWK Idea profit wraz z kompletem dokumentow

    koniec lipca - dzownie - mowia na infolinii, ze jest w Idei - czeka na decyzje

    do konca sierpnia - klika telefonow do Inoflinii - podobno wciaz w Idei, nie ma
    decyzji

    1 pol wrzesnia - dzwonie! Okazuje sie po sprawdzeniu, ze nie ma decyzji bo
    zdjecie jakie przeslalem jest...czarnobiale (nie doczytalem, fakt). Chlopaki
    nie informuja o tym, tylko sobie czekaja....:< (skaner nie dziala w b&w :))

    19 wrzesnia - wyslalem faks - chce karte bez zdjecia :((. Ma byc ok (infolinia).

    Dzisiaj - dzwonie. Wniosek bez decyzji. Pani informuje mnie, ze prawdoopdobnie
    przyjdzie monit, bo mam .....niekompletny wniosek!
    Moje zasw. o zarobkach sie przedawnilo (wazne 1 m-c)!!!!!!!!!!!!

    Po prostu rece opadaja. W ciagu tych prawie 2,5 miesiaca ani razu nie
    zadzwonili do mnie z tego (?!) banku. Chyba napisze do prezesa - w koncu gdzies
    tam powiedzial, ze KK to dla BZWBK strategiczny produkt.

  • 2. Data: 2002-09-25 10:42:42
    Temat: Re: KK BZWBK - RATUNKU!!! LITOŚCI!!!
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

> [...]
    decyzje

    > do konca sierpnia - klika telefonow do Inoflinii - podobno wciaz w Idei,

    Czy to z tego wynika ze Idea podejmuje decyzje co do wydania karty np jezeli
    kilent terminowo placi rachunki itp. bo myslalem ze jest to tylko taki
    dodatkowy atut aby robiac zakupy miec punkty profit.

    Marek

  • 3. Data: 2002-09-25 11:34:10
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Jak juz chcesz gdzies pisac to proponuje najpierw do rzecznika klienta tego
    banku.
    Ja tez mialem podobne przygody z wydaniem karty (tez idea profit), ale
    interwencje u rzecznika klienta skutecznie rozwiazaly wszelkie
    niedogodnosci.
    Pozdrawiam
    MM

  • 4. Data: 2002-09-25 17:31:07
    Od: m...@p...onet.pl

    wydali Ci karte, czy powiedzieli, ze masz doslac "swieze" dokumenty??

  • 5. Data: 2002-10-01 20:28:58
    Od: m...@p...onet.pl

    Historii ciag dalszy....

    Pani w infolinii BZ WBK powiedziala mi, ze karte otrzymalem !!!!!
    No to ja pytam kiedy ja dostane. To ona, ze jest do odbioru w moim macierzystym
    oddziale (:)) - nie mam konta w BZWBK..
    No to ona, ze oddzial w Wa-wie.
    Ja w te pedy do oddzialu, po karte, 20 minut w kolejce i ....czekam w napieciu.

    A Pani - ze Panienka w infolinii zapomniala mi powiedziec, ze karta jest, ale w
    produkcji...i ze ja moge odebrac ok. 26 listopada, no moze wczesniej. Zebym sie
    dowiadywal.

    Taa... dodam tylko, ze papiery zlozylem 17 lipca... JA TO JESTEM NAPRAWDE
    LOJALNYM ICH KLIENTEM.

  • 6. Data: 2002-10-01 20:40:47
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Podziwiam wytrwałość:)
    pozdrawienia

  • 7. Data: 2002-10-02 18:51:40
    Od: m...@p...onet.pl

    Marek, az tak cierpliwy to nie jestem. Po prostu juz duzo zainwestowalem w ta
    karte energii i mam telefon Idei...

    Prostuje pomylke. Karte mam miec juz 26 pazdziernika, nie listopada...

    Powiedzicie, czy to jest regula obslugi w BZWBK, czy mam DUUUUZO szczescia??

  • 8. Data: 2002-10-15 18:55:59
    Od: m...@p...onet.pl

    Chcialem sie tylko pochwalic, ze sprawa zmierza ku szczesliwemu zakonczeniu (po
    tym jak juz stracilem wiare).

    Otoz dostalem z BzWBK monit - bede mogl odebrac karte za 5 dni - 20 pazdziernik.
    I tak po 3 miechach od zlozenia dox otrzymam KK BZWBK Idea Profit.

    pozdr.

    micho