  • 1. Data: 2002-09-24 15:26:45
    Temat: GTFI - Wasze opinie.
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Bardzo dobre wyniki funduszy, tylko jak z zapleczem finansowym ,
    wiarygodnoscia . Jak sa Wasze opinie ? Depozytariuszem jest ING Bank Slaski
    wiec wydaje sie to dosc powaznym przedsiewziaciem.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 2. Data: 2002-09-25 06:12:54
    Temat: Odp: GTFI - Wasze opinie.
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik Pawel Galinski <g...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:amq044$g4a$...@a...webcorp.pl...
    > Bardzo dobre wyniki funduszy, tylko jak z zapleczem finansowym ,

    Masa majatkowa Funduszu jest oddzielnie od majątku towarzystwa
    zarządzającego - chyba na mocy ustawy. Wiec jest co najwyzej ryzyko złego
    zarządu - ale tak to już jest.

    > wiarygodnoscia . Jak sa Wasze opinie ? Depozytariuszem jest ING Bank
    Slaski
    > wiec wydaje sie to dosc powaznym przedsiewziaciem.

    Najlepsze jest to że jesli bank depozytariusz padnie to środki funduszu nie
    są zaliczane do masy upadłościowej, wiec oddzyskuje się wszystko.

    W GTFI jest według mnie niezła obsługa - nie miałem dotąd problemów, ich
    serwis w internecie bardzo mi odpowiada, jest o niebo wygodniejszy niż np.
    ten z DWS Polska. Zakładałem rejestr przez internet i wszystkie formalności
    szybko poszły.

    Ze swej strony polecam.

  • 3. Data: 2002-09-25 06:16:53
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    zapomniałem dodać że jak padnie towarzystwo zarządające to uczestnikom są
    wypłacane środki z funduszu przez bank depozytariusz.

    Użytkownik sitting target <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amrklp$3vk$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-09-28 20:20:13
    Temat: Re: GTFI - Wasze opinie.
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Pawel Galinski <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pawel Galinski [Gall]
    >
    > Witam. Przymierzam sie do gtfi os i gtfi rynku pienieznego. Przedtem jednak
    chciałbym posłuchac ludzi, ktorzy tam sa jakis czas. czy lepsze jest to od
    lokat w bankach netowych? Moze sa inne mozliwosci? pozdrawiam. zen