  • 1. Data: 2007-10-10 21:20:20
    Temat: Świetne kursy walut VE Polbanku
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Właśnie zdjęła mi się blokada i zostało obciążone konto kilkoma
    transakcjami w różnych walutach które wykonałem przez internet i
    telefon.
    Transakcje wykonywałem w poniedziałek (8-go) po południu.
    Nie miałem żadnych problemów w płaceniu VE Polbanku przez internet i
    przez telefon (!).
    Oto kursy:

    GBP - średni kurs NBP 5.4178, sprzedaż w kantorach ok. 5,44 PLN za GBP
    kurs na www.oanda.com 5.40828 PLN
    przelicznik VE Polbanku: 5,4091

    MOP - Macau Pataca wg. www.oanda.com 0.33862 PLN,
    przelicznik VE Polbanku 0.3343 PLN

    MYR - Malaysian Ringgit wg. www.oanda.com 0.78310 PLN,
    przelicznik VE Polbanku 0.7831 PLN

    Dodawszy do tego stałą prowizję 8 PLN za wypłatę z bankomatów za
    granicą, mamy chyba najlepszą kartę do transakcji zagranicznych.

    Dodając do tego (na razie) darmowe konto mamy naprawdę ciekawą ofertę.

    Nie mam kredytówki Polbanku, ale jeżeli ktoś nie potrzebuje rachunku,
    kredytówkę można mieć już za 25 PLN rocznie (płaską) i 49 rocznie
    (wypukłą). Pierwszy rok za darmo. Podobno na piękne oczy można dostać
    limit do 10 000. Podobno czeka się dwa dni.

    pozdrawiam mile zaskoczony kursami, nadal czekam na odpowiedź w
    sprawie znikających beż śladu przelewów,

    MichalL

  • 2. Data: 2007-10-10 21:40:32
    Temat: Re: Świetne kursy walut VE Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 23:20, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Podobno na piękne oczy można dostać
    > limit do 10 000.

    Nie wierz temu.
    Chyba, ze nie masz zadnych innych produktow kredytowych.
    Ja przy przenoszeniu KK z limitem 1500 musialem doniesc zaswiadczenie
    o zarobkach.

    > Podobno czeka się dwa dni.

    Zona czekala 3. Ja przenosze sie 3-i tydzien :))

    > pozdrawiam mile zaskoczony kursami, nadal czekam na odpowiedź w
    > sprawie znikających beż śladu przelewów,

    Zrobiles i nie masz w podgladzie internetowym czy co?

  • 3. Data: 2007-10-10 21:45:18
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >Zrobiles i nie masz w podgladzie internetowym czy co?

    Zrobiłem w czasie przetwarzania (od 20 - ?) i po prostu zaginęły w
    praniu. Bez śladu.
    Mimo informacji na stronie że jest OK, nigdy się nie wykonały. I nie
    ma po nich śladu na podglądzie internetowym.

    MichalL

  • 4. Data: 2007-10-10 21:50:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 23:40, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Zrobiles i nie masz w podgladzie internetowym czy co?

    Twoj post zniknal mi po przeczytaniu (google cos strajkuje), dlatego
    odpowiadam pod wlasnym.

    Juz sobie przypomnialem twoja historie.
    mam pytanie - Jak kupujesz w internecie, to ich karte deklarujesz jako
    Visa, czy jako Visa Electron?

  • 5. Data: 2007-10-10 22:47:47
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > mam pytanie - Jak kupujesz w internecie, to ich karte deklarujesz
    > jako
    > Visa, czy jako Visa Electron?

    Miałem wybór Visa albo MC. Poszła jako Visa.

    MichalL