-
Data: 2006-06-28 11:43:36
Temat: Stanowisko banku
Od: "Magdalena Ossowska" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W nawiązaniu do artykułu ‘400 tysięcy „wyparowało” z mBanku’,
który ukazał się
w dniu 28.06.2006r. na łamach Dziennika Łódzkiego, pragnę przedstawić
stanowisko mBanku w tej sprawie.
Opisywana przez Dziennik Łódzki sytuacja, tak, jak było to wskazane w artykule,
nie jest związana
z bezpieczeństwem systemu bankowego, a z nieuczciwym postępowaniem pracownika
banku.
mBank wyjaśnił sprawę z Klientem, który na żadnym etapie sprawy nie poniósł
szkody, i którego Bank stale informuje o sytuacji. Od samego początku
omawianego przypadku byliśmy w stałym kontakcie
z odpowiednimi organami ścigania, a działające wewnętrzne procedury kontrolne
banku pozwoliły na bardzo szybkie zidentyfikowanie zdarzenia i przekazanie
organom ścigania pełnego materiału dowodowego, potrzebnego do ustalenia
sprawców.
Chcemy, aby jak najszybciej wyjaśnione zostały wszystkie szczegóły sprawy, a
winni zatrzymani.
W ciągu przeszło pięciu i pół roku działalności mBanku nie odnotowaliśmy żadnej
udanej próby ingerencji w nasz system. Oczywiście bezpieczeństwo konta
bankowego, bez względu na to, czy tradycyjnego, czy też internetowego, zależy
zarówno od systemu, jak i Klienta oraz pracowników banku. Najczęściej niestety
to człowiek jest tym nieprzewidywalnym, słabszym ogniwem.
W odniesieniu do fragmentu artykułu mówiącego o utrzymywaniu sprawy w
tajemnicy, chcemy zaznaczyć, iż ze względu na intensywne działania operacyjne
podejmowane przez Policję we współpracy z mBankiem wszelkie publiczne
informacje mogłyby być szkodliwe dla rozwiązania sprawy.
Od początku istnienia mBank przywiązuje szczególną uwagę do kwestii
bezpieczeństwa. Stosowane systemy bezpieczeństwa są najnowocześniejsze i
najbardziej skuteczne spośród systemów używanych przez banki na całym świecie.
Dodatkowo wprowadzone przez Bank procedury oraz system monitorowania działań
pracowników pozwalają w pełni na odtworzenie wszystkich operacji związanych z
rachunkami Klientów. Dlatego też w przypadku winy człowieka zawsze istnieje
możliwość wskazania winnego oraz naprawienia ewentualnej szkody wyrządzonej
Klientowi w wyniku działań poza prawnych.
Magdalena Ossowska
rzecznik mBanku
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.06 13:37 witek
- 28.06.06 13:43 witek
- 28.06.06 21:07 Robert
- 28.06.06 21:25
- 28.06.06 21:31 Sławomir Szyszło
- 28.06.06 22:18 Krzysztof
- 28.06.06 23:20 MarcinF
- 29.06.06 05:46 Sławomir Szyszło
- 29.06.06 06:43 Miroo
- 29.06.06 06:49 Miroo
- 29.06.06 08:16 sumi
- 29.06.06 16:18 Marek Szapajko
- 29.06.06 17:01 Marcin
- 29.06.06 17:28 Mirosław Szejduk
- 29.06.06 18:08 - Robert -
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP