  • 11. Data: 2003-05-20 15:34:30
    Temat: Re: Software'owy dostęp do e-konta
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    news:badeuf$roh$1@news.onet.pl:

    > www.multiport.pl widziales?

    ja wlasnie patrze. akurat obsluguje te banki, co mi sa potrzebne tylko,
    albo ja czegos nie rozumiem albo cos nie dziala...ten selfport ma sie
    uruchamiac zawsze jak chce zaktualizowac dane? chyba nie tak, bo to by bylo
    bez sensu.

    --
    M.

  • 12. Data: 2003-05-20 16:06:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Powiem krótko:
    a) mBank Account Manager nie działa (na moim koncie), więc
    nieprzydatny
    b) w programie TGSoft należy ręcznie każdą podstronę "zaksięgować",
    więc też do d***
    c) www.multiport.pl to jakiś żarcik programistyczny :)

    Reasumując, czekamy na trzecią drogę :D

  • 13. Data: 2003-05-20 17:25:05
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    "Mik" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ściągnąłem, zainstalowałem, podałem id konta i hasło.
    > W chwili logowania dostaję "Nieznany błąd". Nic z tego.

    Fakt, troszkę sie zdezaktualilzaowało, poprawiłem .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 14. Data: 2003-05-20 17:29:44
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    Powiem krótko:
    >a) mBank Account Manager nie działa (na moim koncie),
    >więc nieprzydatny

    Mógłbyś drogi imienniku sprawdzić teraz ? :)

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 15. Data: 2003-05-20 17:50:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mik <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Pytanie do ludzi z IT: Czy jest możliwy dostęp do konta
    > (najprościej - odczyt salda, ew. historii) poprzez własne
    > oprogramowanie?

    Tak.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-05-20 19:59:04
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Pytanie do ludzi z IT: Czy jest możliwy dostęp do konta
    > (najprościej - odczyt salda, ew. historii) poprzez własne
    > oprogramowanie?

    Dla dużych klientów CITI daje taką aplikacje (a nawet chyba i biblioteke),
    że wszystko na koncie możesz sobie robić z innych programów. W zasadzie jest
    to system wymiany plikow między twoim kompem a bankiem. Ty wysylasz plik
    przelewow, on Ci dale plik raportow i wyciagow i tak sobie gadacie.

    Z tego co pamiętam nie powinno to chodzić po inecie ale po dedykowanym na
    Polpaku PVC (dla dużej firmy nie jest to problem).

    Ponieważ taki problem mają wszyscy wielcy (np. operatorzy telekomunikacyjni)
    na pewno ma taką funkcje każdy bank obsługujący wielkich.

    W.

  • 17. Data: 2003-05-20 20:08:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Apel wrote:
    > Ponieważ taki problem mają wszyscy wielcy (np. operatorzy
    > telekomunikacyjni) na pewno ma taką funkcje każdy bank obsługujący
    > wielkich.

    corporate banking (home banking) - i jest InterBREsok (przez internet
    ;)

  • 18. Data: 2003-05-20 20:27:08
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    > Pytanie do ludzi z IT: Czy jest możliwy dostęp do konta
    > (najprościej - odczyt salda, ew. historii) poprzez własne
    > oprogramowanie?

    To jest dobre pytanie do programistów w bankach.
    Ciekawe, który bank pierwszy wystawi swoją stronę jako microsoftowy
    "service"

  • 19. Data: 2003-05-21 08:44:54
    Od: "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>

    Witam
    >a) mBank Account Manager nie działa (na moim koncie),
    >
    > Mógłbyś drogi imienniku sprawdzić teraz ? :)

    Nie działa. Wyświetla na chwilę dane użytkownika i później "Nieznany błąd".

    Pozdrawiam
    PiotrK

  • 20. Data: 2003-05-21 09:19:16
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest dobre pytanie do programistów w bankach.
    > Ciekawe, który bank pierwszy wystawi swoją stronę jako microsoftowy
    > "service"

    To nie jest kwestia "service". To jest przede wszystkim standaryzacja
    dokumentów i wyrazny rozdzial odpowiedzialnosci bank-klient (podpis cyfrowy
    dokumentów). W pewnym momencie Bank (kiedys) Slaski "migrował" w kierunku
    standardu OFX (pzry okazji możliwość korzystania po stronie klienta z całej
    masy programów , przykład chociażby MS Money). Ale coś nic nie słychać w tym
    temacie.
    To byloby na dzien dziesiejszy do zrobiebnia. Sam się zastanawiam dlaczego
    nikt nic nie robi sensowanego w tym kierunku. Dla jest oczywiste, że
    obsługa banku dla firm powinna być zintegrowana z programami F-K.

    Vizvary Istvan
    http://www.ppuvas.com.pl