  • 1. Data: 2003-05-20 11:18:56
    Temat: mbank - rejestracja konta
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    witam
    wlasnie zlozylem internetowy formularz zalazenia e-konta w mbanku.
    maja do mnie oddwonic w celu potwierdzenia.
    jak dlugo(srednio) trwa procedura zakladania konta (kiedy moge zaczac
    dokonywac wplat na to konto)??
    TIA
    pozdro

  • 2. Data: 2003-05-20 11:26:10
    Temat: Re: mbank - rejestracja konta
    Od: w...@w...pl

    > jak dlugo(srednio) trwa procedura zakladania konta (kiedy moge zaczac
    > dokonywac wplat na to konto)??
    > TIA
    > pozdro

    Do mnie oddzwonili po trzech dniach i już mogły wpływać wpłaty. Dłużej czeka
    się, żeby móc wybierać i dokonywać przelewów z konta. Umowę do podpisania
    dostałem po 17 dniach, teraz odsyłam i czekam, aż dadzą znak, że umowa doszła.
    Dopiero jak dostaną umowę będę mógł w pełni korzystać z konta. No, i jeszcze
    zamówienie i czekanie na kartę Visa Electron, to pewnie z 2wa tyg. Tak więc
    sądzę, że pełe uruchomienie konta trwa z miesiąc (choć wpłacać możesz już po
    aktywacji w rozmowie telefonicznej po kilku dniach, ale... pieniadze wtedy
    wpływają i nic z nimi nie zrobisz).

    Władek

  • 3. Data: 2003-05-20 11:31:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bad2s5$kr7$...@n...lublin.pl,
    xmarcel <x...@n...gazeta.pl>:

    > jak dlugo(srednio) trwa procedura zakladania konta
    OK 2 tyg., choc czasem sie znacznie wydluza

    > (kiedy moge zaczac
    > dokonywac wplat na to konto)??
    A to wczesniej niz wyzej - jak tylko otrzymasz numer konta, natomiast nie
    mozesz wyplacac do czasu przetworzenia umowy.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-05-20 16:14:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Robert <s...@o...pl> napisał w

    > A to wczesniej niz wyzej - jak tylko otrzymasz numer konta, natomiast
    > nie mozesz wyplacac do czasu przetworzenia umowy.

    W praktyce trzeba jeszcze dostać listy haseł jednorazowych dla
    dokonywania operacji przez Internet - to też trwa ok. tygodnia od
    momentu zamówienia.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-05-20 21:05:31
    Od: "supermenn" <U...@p...onet.pl>

    możesz sobie czekać, pani z mlini poinformowała mnie, że nie oddzwaniają..
    po prostu masz konto aktywne jak im się zechce skończć analizować umowę....
    ...chciałem sprawdzić jak tam z moją umową, ale niestety zablokowałem
    obsługę telefoniczną i czekam na oddzwonienie już 2 dni (interweniowałem 2
    razy) aby ją aktywować z powrotem. Nie moge tym samym zamówić karty do
    e-konta....
    beznadziejnie się zaczeło...muszę ręcznie sprawdzić czy mogę przelewać
    kasę..

    pozdrawiam supermenn.

  • 6. Data: 2003-05-21 07:06:57
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > ...chciałem sprawdzić jak tam z moją umową, ale niestety zablokowałem
    > obsługę telefoniczną

    Na pewno nie z powodu braku umowy. Poza tym jest znacznie łatwiejszy
    sprawdzenia czy konto jest już aktywne, wystarczy spróbować wykonać przelew.