  • 1. Data: 2005-04-25 08:15:24
    Temat: Societe Generale kupuje Eurobank
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    http://banki.onet.pl/1087006,wiadomosci.html

    Ja tam narodowcem nie jestem, ale żal...

    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-25 09:25:48
    Temat: Re: Societe Generale kupuje Eurobank
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://banki.onet.pl/1087006,wiadomosci.html
    >
    > Ja tam narodowcem nie jestem, ale żal...
    >
    > Jacek

    podzielił los Luaksa i tyle. Ciekaw tylko czy Ś.P Łukasiewicz miał taki
    zamiar gdy go zakładał

  • 3. Data: 2005-04-25 10:06:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > podzielił los Luaksa i tyle.
    > Ciekaw tylko czy Ś.P Łukasiewicz  miał taki
    > zamiar gdy go zakładał

    ???

    Bo Lukasa to ma Credit Agricole, a jeśli podzielił, to raczej los większości
    polskich banków.
    Bo jeśli podzielił ze względu na założyciela, to sam sobie odpowiadasz ;-)

    OK. Czepiam się ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2005-04-25 11:02:36
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Bo Lukasa to ma Credit Agricole, a jeśli podzielił, to raczej los
    większości
    > polskich banków.
    > Bo jeśli podzielił ze względu na założyciela, to sam sobie odpowiadasz ;-)

    chodzi mi o to, że kolejny udany twór Łukasiewicza trafił na sprzedaż, i to
    bardzo szybko. Myślałem, że jego brat Sławomir będzie dalej go prowadizł.
    Założenie zmarłego brata było chyba takie, żeby został w "rodzinie"

    > OK. Czepiam się ;-)
    dobrze, że sam to zauważyłeś ;)