  • 1. Data: 2005-04-24 21:25:22
    Temat: KK w CitiBank
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    W CitiBanku jest teraz promocja polegajaca na zmniejszeniu oplaty za
    wydanie KK do 0 zl. Ale co miesiac trzeba obowiazkow placic 6,5 za pakiet
    bezpieczenstwa? Czy sie myle? Sa jeszcze jakies inne wymagane oplaty?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-04-24 21:33:14
    Temat: Re: KK w CitiBank
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > bezpieczenstwa? Czy sie myle? Sa jeszcze jakies inne wymagane oplaty?

    A musisz tam brac KK? :)

    Ja po 4 latatch sie od nich wlasnie uwalniam, z duzym UFF

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-24 21:56:14
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 23:33:14 +0200, rezist.com napisał(a):

    > A musisz tam brac KK? :)

    tak chcialem jakas awaryjna wziasc za darmo, a tam jeszcze dodaja punkty
    era premia, no i sa ludzie na grupie, ktorzy sie pozytywnie wypowiadaja

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-04-24 22:25:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):
    > bezpieczenstwa? Czy sie myle? Sa jeszcze jakies inne wymagane oplaty?

    Domyślne ubezpieczenie, z którego da (dało?) się zrezygnować.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-04-25 04:27:21
    Od: "Kamil radeon Wolańczyk" <b...@v...pl>

    W Invest Banku maja swietna kredytowke, dochod od 850 zł netto, 52 dni bez
    oprocentowania, i za darmo przez 1 rok karta glowna i dodatkowa...i z
    ubezpieczenia mozna zrezygnowac :)

    Pozdrawiam
    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:d4h6dc$8hv$1@news.dialog.net.pl...

  • 6. Data: 2005-04-25 06:12:39
    Od: Michal Krajewski <m...@g...pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):
    > W CitiBanku jest teraz promocja polegajaca na zmniejszeniu oplaty za
    > wydanie KK do 0 zl. Ale co miesiac trzeba obowiazkow placic 6,5 za pakiet
    > bezpieczenstwa? Czy sie myle? Sa jeszcze jakies inne wymagane oplaty?

    Mylisz się - 6,50 płacisz tylko w jeśli dokonujesz transakcji w danym
    okresie rozliczeniowym. Co do opłaty rocznej to zorientuj się wcześniej,
    czy to karta za 0 zł, czy za 30 z cash backiem, czyli promocją
    polegającą na tym, że jeśli dokonasz transakcji w ciągu 2 m-cy od
    wydania karty, to zwracają te 30 zł.

  • 7. Data: 2005-04-25 06:59:13
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > Mylisz się - 6,50 płacisz tylko w jeśli dokonujesz transakcji w danym
    > okresie rozliczeniowym.

    niestety , ale chyba Ty sie mylisz. Jakiś czas temu miałem u niech dwie
    karty. Jedną VISA a drugą MASTER. Zrezygnowałem z MASTER, odesłałem ją, ale
    istnieje jakiś okres wypowiedzenia umowy (tylko jakiej bo jej nie ma) i
    zamykanie rachunku musiało trwać. Jakież było moje zdziwienie gdy po
    miesiącu przyszedł mi wyciag z kwotą 6,50 za ubezpieczenie pomimo, że nie
    było ani jednej transakcji. Złożyłem reklamacje. Na drugi dzień zadzwonił do
    mnie z BOK i poinformował, że ta opłata jest niezależna od dokonanych
    transakcji. Tłumaczyłem facetowi, że od miesiąca mają u siebie moją kartę
    więc nie mogłem nawet jej używać więc nie będę płacił. On na to, że nic się
    niestety nie da zrobić. Na co ja, że w takim razie przy okazji proszę o
    zamknięcie drugiego rachunku karty (VISA - jestem klientem od 5-cu lat). I
    co.....DAŁO SIĘ!

    pzdrw

  • 8. Data: 2005-04-25 07:20:21
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Graham <z...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > zamknięcie drugiego rachunku karty (VISA - jestem klientem od 5-cu lat). I

    obydwoje sie mylicie. Pakiet bezpieczeństwa jest naliczany w wypadku, gdy
    wystawia się wyciąg do karty. A taki przypadek występuje gdy :
    1. Dokonujesz w danym cyklu rozliczeniowym transakcji (i to chyba oczywiste)
    2. Spłacasz zadłużenie z poprzednich cykli - wtedy też dostajesz wyciąg z
    informacją, jaka jest bieżąca wymagana wpłata na kk i ile zostało do
    spłacenia - wtedy też będzie naliczony pakiet bezpieczeństwa.

    p.s. Dało się ? - z Citi można bardzo różne rzeczy wynegocjować, tu są
    naprawdę elastyczni (zmniejszenie oprocentowania, opłaty rocznej, darmowe
    karty dodatkowe itp.)

  • 9. Data: 2005-04-25 07:21:52
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 08:12:39 +0200, Michal Krajewski napisał(a):

    > Mylisz się - 6,50 płacisz tylko w jeśli dokonujesz transakcji w danym
    > okresie rozliczeniowym. Co do opłaty rocznej to zorientuj się wcześniej,

    I nie da sie tego zupelnie wylaczyc? I gdzie to jest opisane (w TOiPie, czy
    regulaminie uzywania karty)?

    > czy to karta za 0 zł, czy za 30 z cash backiem, czyli promocją

    Za zero:

    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplgen&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&tNavID=0&co
    ntentID=PLkartaozlpromopg

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 10. Data: 2005-04-25 07:30:14
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    > I nie da sie tego zupelnie wylaczyc? I gdzie to jest opisane (w TOiPie, czy
    > regulaminie uzywania karty)?

    nie da się, chyba że masz konto Citigold