  • 21. Data: 2008-03-20 00:25:28
    Temat: Re: Ryanair i jaka karta bez prowizji?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Sinus napisał(a):

    > Dla wszystkich niedowiarków:
    > http://bilety.x.pl/ryanair.JPG

    Napisałeś:

    Już kilkanaście razy leciałem z Ryanairem na biletach za 1zl albo 0.01eur

    a prezentujesz nam dowód na 0,01 GBP ;)

    spodziewaj się zmasowanego ataku kolegi Jaca

    PG

  • 22. Data: 2008-03-20 01:17:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    http://uk.ibtimes.com/articles/20070201/passengers-h
    igher-airline-tax_all.htm
    http://newsvote.bbc.co.uk/mpapps/pagetools/print/new
    s.bbc.co.uk/1/hi/uk/6258213.stm
    http://newsvote.bbc.co.uk/mpapps/pagetools/print/new
    s.bbc.co.uk/1/hi/uk/6258327.stm
    ?
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2008-03-20 07:05:51
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):
    http://uk.ibtimes.com/articles/20070201/passengers-h
> [...]
    s.bbc.co.uk/1/hi/uk/6258327
    > .stm
    > ?

    W tym przypadku Ryanair płaci ten podatek. Albo nie płaci. Nie wiem jak
    rozwiązują tą sytuację, w każdym razie nie słyszałem żeby pasażer musiał
    dopłacać coś na lotnisku (ja nie musiałem).

    Sinus