  • 11. Data: 2008-03-19 13:05:51
    Temat: Re: Ryanair i jaka karta bez prowizji?
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To interesujące, bo ja też wiele razy latałem Ryanem, ale pomimo że cena
    > samego biletu była 1 zł czy tam 0,01 EUR to opłaty były zawsze doliczane.
    > Chcesz powiedzieć, że wielokrotnie leciałeś po cenie całkowitej typu 1 zł?
    > Dokąd?

    Z Polski do Mediolanu, Frankfurtu Hahn, Bristolu. Stamtąd do Hiszpanii,
    Portugalii, Szwecji. Promocje lotów za 1zł są co jakiś czas, teraz np. mozna
    polecieć do Frankfurtu, Bournemouth, Dusseldorfu. Oczywiście są ograniczenia
    czasowe promocji, "darmowe" loty są z reguły wcześnie rano albo późno
    wieczorem, można leciec tylko z podręcznym, itp. Co nie zmienia faktu że za
    free można pozwiedzać Europę.

    Sinus

  • 12. Data: 2008-03-19 13:10:19
    Temat: Norwegian i karta City
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy płacąc kk City za bilety dostaje się jakiś dodatkowy bonus, może np. ubepieczenie
    podróżne?
    Gdy cena biletu na polskojezycznej stronie jest w złotych, to obciążenie przyjdzie w
    złotych, czy jakoś przeliczane
    przez $ ?
    THX

  • 13. Data: 2008-03-19 13:11:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A opłaty lotniskowe i podatki ??
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-03-19 13:28:44
    Temat: Re: Norwegian i karta City
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):
> [...]
    ubepie
    > czenie podróżne?
    > Gdy cena biletu na polskojezycznej stronie jest w złotych, to obciążenie

    Chodzi Ci o karte Citibanku?
    Odradzam płatność tą kartą, przeliczenie będzie NOK-->USD-->PLN po bardzo
    niekorzystnym kursie (wiem z doświadczenia).
    Lepiej zapłacić jakąś kartą rozliczaną w EUR, też wyjdzie więcej niż podane
    na stronie (bo obciążanie jest w koronach norweskich) ale trochę korzystniej
    niż w Citku.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 15. Data: 2008-03-19 22:02:50
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):
    > A opłaty lotniskowe i podatki ??

    Nie ma. Oczywiście tylko dla niektórych lotów, z reguły w środku tygodnia. Na
    tym polega fenomen promocji Ryanaira.

    Sinus

  • 16. Data: 2008-03-19 22:51:23
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jasne: rząd brytyjski specjalnie i tylko dla Ryanair w srodku tygodnia ugina się i
    odstepuje od podatków, ROTFL ;-)
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-03-19 22:55:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):
    > Jasne: rząd brytyjski specjalnie i tylko dla Ryanair w srodku tygodnia ugina się i
    odstepuje od podatków, ROTFL ;-)

    Jacusiu, nie błaźnij się, proszę.
    Ile osób musi zaświadczyć, żebyś zrozumiał?
    Tak, ja też leciałem za 0,01 EUR (w Inteligo obciążenie 3 grosze). I
    g... mnie obchodzi jak Ryanair rozliczył się z irlandzkim fiskusem (za
    brytyjskiego dostałbyś od Irlandczyka w dziób).

    PG

  • 18. Data: 2008-03-19 23:15:04
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    "Z Polski do Mediolanu, Frankfurtu Hahn, Bristolu.
    Stamtąd do Hiszpanii, Portugalii, Szwecji."
    Piotrusiu, napisz mi proszę kiedy Irlandczycy napadli na Bristol i zniesli angielski
    podatek i opłaty lotniskowe???
    A za irlandzki to nie tylko w Ulsterze dostałbyś od podddanego królowej w dziób.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2008-03-19 23:46:35
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > g... mnie obchodzi jak Ryanair rozliczył się z irlandzkim fiskusem (za
    > brytyjskiego dostałbyś od Irlandczyka w dziób).

    Dla wszystkich niedowiarków:
    http://bilety.x.pl/ryanair.JPG

    Sinus

  • 20. Data: 2008-03-20 00:23:21
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):
> [...]
    angielski podatek i opłaty lotniskowe???
    > A za irlandzki to nie tylko w Ulsterze dostałbyś od podddanego królowej w dziób.

    Niekoniecznie. Jednak Ulster, czy to się poddanym królowej podoba czy
    nie, leży na wyspie o nazwie Irlandia, o czym jako żeglarz mórz i
    oceanów powinieneś wiedzieć.
    Zresztą, po co ja z tobą w ogóle gadam... Obiecuję poprawę.

    PG