  • 1. Data: 2008-02-17 22:46:45
    Temat: Rozstanie z BZ WBK?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, chce sie rozstac z BZWBK, jak to najlatwiej zrobic , bez komplikacji?
    Zwykle konto z karta platnicza VISA ELECTRON.
    Pytam bo czytalem tu na liscie ze ktos rozwiazal umowe , a mu potem
    przychodzily jakies dokumenty odnosnie karty bankomatowej.

    j...@p...pl
    gg:207344
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2008-02-17 23:06:43
    Temat: Re: Rozstanie z BZ WBK?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 23:46:45 +0100, Jacek23 napisał(a):

> [...]
    > Pytam bo czytalem tu na liscie ze ktos rozwiazal umowe , a mu potem
    > przychodzily jakies dokumenty odnosnie karty bankomatowej.

    Idziesz do oddziału, podpisujesz rezygnację z konta i prosisz o
    potwierdzenie na piśmie. A co oni potem będą robili to Cię już mało
    internesuje :)

  • 3. Data: 2008-02-17 23:35:55
    Od: 01101001100010 <d...@g...com>

    On Feb 18, 12:06 am, smE <n...@n...com> wrote:

    > Idziesz do oddziału, podpisujesz rezygnację z konta i prosisz o
    > potwierdzenie na piśmie. A co oni potem będą robili to Cię już mało
    > internesuje :)

    jesli sami rozwiazuja umowe korespondencyjnie to i ty tak mozesz
    zrobic, nigdzie nie musisz chodzic a poza tym email, telefon to tez
    korespondencja

  • 4. Data: 2008-02-18 07:35:19
    Od: robbi <r...@n...com>

    smE pisze:

    > Idziesz do oddziału, podpisujesz rezygnację z konta i prosisz o
    > potwierdzenie na piśmie.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - to jest najważniejsze - BZWBK lubi gubić
    niewygodne dokumenty i potem jeszcze będą ścigać za zaległe opłaty za
    prowadzenie konta + wpis do BIK ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 5. Data: 2008-02-18 10:59:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:47b8b966$1@news.home.net.pl, *Jacek23* wrote:
> [...]
    > Pytam bo czytalem tu na liscie ze ktos rozwiazal umowe , a mu potem
    > przychodzily jakies dokumenty odnosnie karty bankomatowej.

    Rozwiaz poza umowa o prowadzenie konta i karte platnicza, takze umowe o
    elektronicznym dostepie (czyli zeby ci skasowali ten NIK).
    Bo ci wszyscy placzacy tylko z kart/konta rezygnowali, to bank dalej mial z
    nimi umowe o dostepie elektronicznym.
    No ale nie kazdy jest swiadom tego co z bankiem za umowy zawarl. A potem
    placze ze bank niby cos od niego chce.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."