  • 1. Data: 2009-12-25 10:07:10
    Temat: Rezygnacja z kk Polbank
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Witam!

    Niecały rok temu założyłem konto w Polbanku i w chcąc-niechcąc dałem się
    namówić na ich KK. Krata leży gdzieś w szufladzie bo używam innych
    (Citi i mBank) a w lutym wg. TOiP czeka mnie 49zł opłaty rocznej.

    W jaki sposób najszybciej i bezboleśnie zrezygnować z tej karty? Z tego
    co czytałem w Polbanku zwykła rezygnacja bywa nie taka prosta;)

  • 2. Data: 2009-12-25 10:27:36
    Temat: Re: Rezygnacja z kk Polbank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości

    > Niecały rok temu założyłem konto w Polbanku i w chcąc-niechcąc dałem się
    > namówić na ich KK. Krata leży gdzieś w szufladzie bo używam innych (Citi i
    > mBank) a w lutym wg. TOiP czeka mnie 49zł opłaty rocznej.

    Hm... dziwne... ja majac te 3 karty uzywalbym przede wszystkim Polbankowej,
    nastepnie Citi, a na koncu dopiero mBankowej. Zapewne dlatego wszystkie
    teorie ekonomiczne zawodza, bo zakladaja, ze wybory konsumentow sa
    racjonalne ;).

    > W jaki sposób najszybciej i bezboleśnie zrezygnować z tej karty? Z tego co
    > czytałem w Polbanku zwykła rezygnacja bywa nie taka prosta;)

    Przeciac karte i wyslac wypowiedzenie umowy :).

    MK

  • 3. Data: 2009-12-25 11:17:37
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > nastepnie Citi, a na koncu dopiero mBankowej. Zapewne dlatego wszystkie
    > teorie ekonomiczne zawodza, bo zakladaja, ze wybory konsumentow sa

    Też się dziwię że kolega chce zrezygnować, to jedna z lepszych kart na rynku.
    Ja używam takiego samego zestawu na zasadzie: Citi w PL (bo mile), Polbank za
    granicą (bo kursy i 0,75% zwrot), mBank jak pozostałe wyczyszczone :)

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2009-12-25 11:43:33
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    MK pisze:
> [...]
    > Polbankowej, nastepnie Citi, a na koncu dopiero mBankowej. Zapewne
    > dlatego wszystkie teorie ekonomiczne zawodza, bo zakladaja, ze wybory

    Używam konta w Polbanku tylko jako wpatomatu do mBanku i konta na drobne
    oszczędności. Strasznie drażni mnie ich serwis online a dla mnie to 99%
    używania konta. Ot cała tajemnica;)

    A na czym polega wyższość kart Polbanku? W mBabku (Radość Życia) mam
    kilka użytecznych zniżek, w Citi (BP) to samo. Obie karty za darmo
    (wyrabiałem w promocjach). Fakt, z Polbankowej zdarzyło mi się korzystać
    kupując bilety na pociąg w Londynie ale to sporadyczne przypadki, za
    które nie chcę płacić 49zł/rok.
    No chyba, że o czymś nie wiem:>

  • 5. Data: 2009-12-25 12:13:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Używam konta w Polbanku tylko jako wpatomatu do mBanku i konta na drobne
    > oszczędności. Strasznie drażni mnie ich serwis online a dla mnie to 99%
    > używania konta. Ot cała tajemnica;)

    A jaki zwiazek ma konto z karta kredytowa?

> [...]
    > promocjach). Fakt, z Polbankowej zdarzyło mi się korzystać kupując bilety
    > na pociąg w Londynie ale to sporadyczne przypadki, za które nie chcę

    Jak tylko kilka razy korzystasz z karty w sklepach z programem rabatowym to
    moze faktycznie nie ma znaczenia ;). Dziwne, ze nie zauwazyles ze te
    wiekszosc tych samych klepow bierze udzial w programach rabatowych dla karty
    Citi i mBanku :). Jak z karty korzystasz czesto to Polbank wypada lepiej, bo
    masz cashback od kazdej transakcji. Jest takze mozliwosc skorzystania np. z
    taniego programu ratalnego. Dla mnie najslabsza karta z tej trojki jest
    mBank, a zeby nie placic za karte Polbanku wystarczy dokonac tylko 36
    transakcji rocznie.

    MK

  • 6. Data: 2009-12-25 12:25:28
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    MK pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości
    >
    > A jaki zwiazek ma konto z karta kredytowa?

    Taki, że jako ekstremalny leń preferuję polecenie zapłaty do spłacania
    KK a z tego co pamiętam Polbank nie go obsługuje (no chyba, że się coś
    zmieniło?).

> [...]
    > to moze faktycznie nie ma znaczenia ;). Dziwne, ze nie zauwazyles ze te
    > wiekszosc tych samych klepow bierze udzial w programach rabatowych dla

    Zauważyłem. Akurat ta prawidłowość ma zastosowanie do chyba wszystkich
    programów rabatowych w PL:)

> [...]
    > skorzystania np. z taniego programu ratalnego. Dla mnie najslabsza karta
    > z tej trojki jest mBank, a zeby nie placic za karte Polbanku wystarczy

    Racja. No ale już nie zdążę raczej zrobić tych 30 brakujących transakcji
    do lutego;) Chyba zrezygnuję i ewentualnie wyrobię od nowa.
    Dziękuję za porady!

  • 7. Data: 2009-12-25 12:53:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > skorzystania np. z taniego programu ratalnego. Dla mnie najslabsza karta
    > z tej trojki jest mBank, a zeby nie placic za karte Polbanku wystarczy

    mBank ma rabaty w innych sklepach niż Citi.

    A cashback to przecież grosze. Ja ostatnio na kartę mBanku dostałem
    zniżkę (30%) na spodnie i w sumie oszczędność wyszła taka jakbym z 1%
    cashbackiem wydał 6k PLN.

    Oczywiście była to promocja ale zawsze tak czy inaczej jest te 10%
    taniej, więc zysk wymierny.

    Polbank może i ma dobrą ofertę ale moim zdaniem dyskwalifikuje go :
    1) Tragiczny online,
    2) Jakość obsługi (na poziomie online).

    mBank ostatnio całkiem nieźle się rozwinął (obsługa nadal durna) np.
    informowanie mailem o każdym istotnym etapie rozpatrywania wniosku (a
    przez www widać wszystko lepiej i dokładniej). Poza tym różne placówki
    Aspiro działają prawie jak oddziały i można tam wiele rzeczy
    przyśpieszyć/popchnąć - nie są to jeszcze typowe oddziały ale IMO to
    kwestia czasu kiedy jakieś powstaną.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-12-25 13:41:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > mBank ma rabaty w innych sklepach niż Citi.

    A w ktorych masz rabaty z karta mBanku, a z Citi nie?

    > A cashback to przecież grosze. Ja ostatnio na kartę mBanku dostałem zniżkę
    > (30%) na spodnie i w sumie oszczędność wyszła taka jakbym z 1% cashbackiem
    > wydał 6k PLN.

    I na karte Citi bys tam rabaty nie dostal?

    > Polbank może i ma dobrą ofertę ale moim zdaniem dyskwalifikuje go :
    > 1) Tragiczny online,
    > 2) Jakość obsługi (na poziomie online).

    A co robisz za pomoca tego online z KK?

> [...]
    > Aspiro działają prawie jak oddziały i można tam wiele rzeczy
    > przyśpieszyć/popchnąć - nie są to jeszcze typowe oddziały ale IMO to

    Rozumiem, ze skladanie wniosku to bardzo czesta operacja... ;). Ja konto w
    mBanku mam od samego poczatku, od dawna juz jest cos co sie nazywa eMax
    Plus, a od niedawna lokata bezbelkowa. Niestety nie mam zadnego z tych
    produktow, bo nie mozna zlozyc wniosku przez Internet ;).

    MK

  • 9. Data: 2009-12-25 14:28:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 13:53:17 +0100, Mithos napisał(a):

    > A cashback to przecież grosze. Ja ostatnio na kartę mBanku dostałem
    > zniżkę (30%) na spodnie i w sumie oszczędność wyszła taka jakbym z 1%
    > cashbackiem wydał 6k PLN.

    Pozostaje jeszcze tylko rozpatrzyć kwestię czy czasem spodnie z 30%
    zniżką nie kosztowały tyle co w innym sklepie bez tej zniżki hłe hłe ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-12-25 14:30:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 13:25:28 +0100, Tomek napisał(a):

    > Racja. No ale już nie zdążę raczej zrobić tych 30 brakujących transakcji
    > do lutego;) Chyba zrezygnuję i ewentualnie wyrobię od nowa. Dziękuję za
    > porady!

    No to raczej najmniejszy problem. Wpłacanie do allegro po 1 pln, zakup
    jakiejś gazety w empiku i inne drobne rzeczy i 30 transakcji pykniesz w
    dwa tygodnie bez wysiłku ;)
    Uważam tak jak MK, że karta polbanku jest naprawdę niezła i słabe
    Polbankowe www w niczym tutaj nie przeszkadza. Dostajesz wyciąg,
    sprawdzasz, ustawiasz spłatę odroczoną albo spłacasz od razu i tyle.

    --
    xbartx