  • 1. Data: 2009-12-24 22:35:13
    Temat: Z konta na Paypal
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Jak wpłacić pieniądze z konta np z mBanku do paypal?

  • 2. Data: 2009-12-24 23:43:06
    Temat: Re: Z konta na Paypal
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wpłacić pieniądze z konta np z mBanku do paypal?

    przelewem ;p
    paypal ma polską wersję

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-12-25 06:51:45
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przelewem ;p
    > paypal ma polską wersję

    Mam konto na paypal na www.paypal.com i trzy waluty PLN,EUR i USD. Po
    zalogowaniu wybieram zakładkę "Dodaj środki", mam podane
    Nazwa beneficjenta: BofA re: PAYPAL PTE LTD
    Nazwa banku: Danske Bank A/S S.A. Oddzial w Polsce, Warszawa
    Numer rachunku: 18236000050000004550274086
    Identyfikator przelewu: B1QYV5TPE7NM0YL

    To znaczy że gdy w mBanku wpłacę na konto 18236000050000004550274086 to
    pieniądze pojawią się na moim koncie Paypal?

    Z kolei gdy wybieram zakładkę "Wypłać" nie mam możliwości podania swojego
    konta ale mam zawsze
    mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA Rozliczeniowy(Polska)x-6849
    Jak sobie z tym radzić przenosząc pieniądze pomiędzy Paypal i kontem?

  • 4. Data: 2009-12-25 08:00:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > To znaczy że gdy w mBanku wpłacę na konto 18236000050000004550274086 to
    > pieniądze pojawią się na moim koncie Paypal?

    to chyba jest zrozumiałe

> [...]
    > mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA Rozliczeniowy(Polska)x-6849
    > Jak sobie z tym radzić przenosząc pieniądze pomiędzy Paypal i kontem?

    nie dodałeś SWJOEGO konta bankowego w paypal
    więc nie wypłacisz nigdy

  • 5. Data: 2009-12-25 09:14:51
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > nie dodałeś SWJOEGO konta bankowego w paypal
    > więc nie wypłacisz nigdy

    Po dodaniu swojego konta (jeśli cos źle zrobiłem czeka oplata karna w
    wysokości 30 zł) nadal mam listę "Do" i na niej mBank Bankowość
    Detaliczna...x-6849

  • 6. Data: 2009-12-25 13:05:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 25 Dec 2009 07:51:45 +0100, zdumiony wrote:

    > To znaczy że gdy w mBanku wpłacę na konto 18236000050000004550274086 to
    > pieniądze pojawią się na moim koncie Paypal?

    A w tytule przelewu podaj B1QYV5TPE7NM0YL

    Poza tym lepiej chyba byłoby podpiąć w PayPalu kartę - może to być zwykły
    delfin do eKONTA.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2009-12-25 13:11:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 25 Dec 2009 10:14:51 +0100, zdumiony wrote:

> [...]
    >
    > Po dodaniu swojego konta (jeśli cos źle zrobiłem czeka oplata karna w
    > wysokości 30 zł) nadal mam listę "Do" i na niej mBank Bankowość

    Powinno być ok - 6849 to końcówka numeru konta.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2009-12-25 15:41:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Dec 2009 23:35:13 +0100, zdumiony napisał(a):

    > Jak wpłacić pieniądze z konta np z mBanku do paypal?

    W jakiej walucie chcesz płacić przez pp? Jeżeli w pln to podepnij jakąś
    kartę np delfina z ekonta. Jeżeli w walucie innej niż pln, to najlepiej
    założyć konto w Polbanku i wyrobić do niego VE i nią płacić przez pp -
    aktualnie będzie to najtańsza opcja*.

    * pomijam karty w EUR/USD i zakup waluty we własnym zakresie.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-12-25 15:58:44
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-25 16:41, xbartx pisze:
> [...]
    > kartę np delfina z ekonta. Jeżeli w walucie innej niż pln, to najlepiej
    > założyć konto w Polbanku i wyrobić do niego VE i nią płacić przez pp -

    To nic nie da i wcale nie będze najtańsze. Jak się ma konto na paypal.pl
    to rozliczenie idzie w złotówkach, chyba że podepniemy kartę od rachunku
    walutowego. Tylko wtedy możliwe jest rozliczenie w innej walucie.

    --
    Raf

  • 10. Data: 2009-12-25 18:29:52
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > kartę np delfina z ekonta. Jeżeli w walucie innej niż pln, to najlepiej
    > założyć konto w Polbanku i wyrobić do niego VE i nią płacić przez pp -

    A nie ma automatyczngo przeliczania walut w Paypal?