  • 21. Data: 2009-12-28 07:59:12
    Temat: Re: Rezygnacja z kk Polbank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 18:06:36 +0000, Darek napisał(a):

    > Oczywiscie jesli nie wyjezdza sie na dluzej. Ja w tym miesiacu nie
    > splacilem KK Polbanku na czas, czyli pewnie bedzie 29 zl w plecy. I z
    > tego powodu tez zamierzam zrezygnowac z tej karty.

    Ale to chyba nie jest wina Polbanku, nie sądzisz?

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-12-28 08:15:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 21:55:09 +0100, Mithos napisał(a):

    > Mimo wszystko jakoś do Polbanku nie jestem przekonany. Być może się
    > uprzedziłem bez żadnego sensownego powodu ale cóż na to poradzę ? :)

    A ja coś czuję, że za jakiś czas będziesz na tu zachwalał karty
    Polbanku ;)

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-12-28 11:14:37
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > Ale to chyba nie jest wina Polbanku, nie sadzisz?

    Oczywiscie to moja wina, jednak np. w mBanku moge ustawic automatyczna splate
    KK i nie musze pamietac o terminie splaty a w Polbanku nie.

  • 24. Data: 2009-12-28 11:40:59
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Darek pisze:

    > Oczywiscie to moja wina, jednak np. w mBanku moge ustawic automatyczna splate
    > KK i nie musze pamietac o terminie splaty a w Polbanku nie.

    Możesz. Identycznie jak w mBanku.

  • 25. Data: 2009-12-28 12:16:59
    Od: "Darek G" <d...@g...pl>

    > Możesz. Identycznie jak w mBanku.

    Dzieki za info. Myslalem, ze tak sie nie da zrobic.

  • 26. Data: 2009-12-28 14:24:13
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Gru, 12:40, Tomek <d...@d...dd> wrote:

    > Mo esz. Identycznie jak w mBanku.

    Nawet lepiej. Nie tylko można to zrobić przez internet ale także z
    dowolnego konta oszczędnościowego.