  • 1. Data: 2009-12-03 21:14:19
    Temat: Refinansowanie/Konsolidacja w procedurze uproszczonej
    Od: " Mike Rosovt" <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was orientuje się, czy obecnie istnieje na rynku jakaś oferta
    refinansowania, bądź konsolidacji oparta na hipotece, ale udzielana w
    procedurze uproszczonej? Mam tu na myśli kredyt bez konieczności wykazywania
    dochodów w postacie PIT, czy wydruku książki PR. Prowadzę działalność i
    obecnie nie mam wystarczających dochodów, choć obecnie spłacam swoje kredyty
    bez ani jednego dnia opóźnienia. Do refinansownia mam kredyt hipoteczny w
    wysokości ok. połowy wartości nieruchomości i mniejsze kredyty gotówkowe oraz
    limity w rachunku. Chciałbym to wszystko zamienić na jeden kredyt. Będę
    wdzięczny za każdą odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Mike Rosovt