  • 1. Data: 2009-11-30 14:12:15
    Temat: Re: Nowa, mała firma (od połowy grudnia) - jaki bank?
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    Raff pisze:

    > VW Bank

    Zwłaszcza dostępność oddziałów jest porostu miażdżąca :)
    pozdr seba

  • 2. Data: 2009-12-03 13:26:33
    Temat: Nowa, mała firma (od połowy grudnia) - jaki bank?
    Od: Kucing <k...@n...razie.brak>

[...]

    Sam się na tym kompletnie nie znam, dlatego zwracam się z pytaniem do Was
    grupowicze, jaki bank do takich celów moglibyście polecić z własnego
    doświadczenia?

    Z góry dziękuję!

    --
    - Kucing -

  • 3. Data: 2009-12-03 13:27:38
    Od: Raff <r...@g...com>

  • 4. Data: 2009-12-03 14:39:23
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 30 Lis, 15:12, sebakrk <s...@g...com> wrote:

    > Zwłaszcza dostępność oddziałów jest porostu miażdżąca :)
    > pozdr seba

    Dostępność oddziału w Warszawie jest?
    Jest.

  • 5. Data: 2009-12-03 15:07:34
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Kucing pisze:
> [...]
    >
    > Sam się na tym kompletnie nie znam, dlatego zwracam się z pytaniem do Was
    > grupowicze, jaki bank do takich celów moglibyście polecić z własnego

    Proponuję ING - opłaty niewygórowane, dostęp online i oddziały - są.

  • 6. Data: 2009-12-03 15:11:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:26:33 +0100, Kucing napisał(a):

    > - możliwie najmniejsze opłaty za prowadzenie konta i przelewy,
    > - dostęp internetowy,
    > - dostępność oddziałów w dużym mieście (Warszawa).

    Czy ten ostatni warunek jest naprawdę konieczny?
    Zwłaszcza,że stoi w pewnej sprzeczności z pierwszym :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-12-03 16:11:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

> [...]
    > - dostęp internetowy,
    > - dostępność oddziałów w dużym mieście (Warszawa).

    Lukas (mam), mBank (miałem).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2009-12-03 16:14:58
    Od: cos <c...@g...pl>

    Kucing pisze:
    > Znajomy zamierza założyć działalność gospodarczą jednoosobową do połowy
    > grudnia.

    a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

  • 9. Data: 2009-12-03 18:27:17
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Gru, 17:14, cos <c...@g...pl> wrote:

    > a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

    I tak lepiej niż w listopadzie z wykazaniem dużego dochodu...

  • 10. Data: 2009-12-03 18:37:17
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    a do czego bank
    Użytkownik "Kucing" <k...@n...razie.brak> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Sam się na tym kompletnie nie znam, dlatego zwracam się z pytaniem do Was
    > grupowicze, jaki bank do takich celów moglibyście polecić z własnego

    a do czego bank (siedziba banku) jest potrzebna? można przeciez wszystko
    przez neta zalatwic :), ja mam konto firmowe w noble banku i wszyskie
    przelewy są za freee bez limitów :)