    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wymiana karty - koszmar
    Date: Mon, 05 Apr 2010 21:40:28 +0200

    On 2010-04-05 15:14, MK wrote:
> [...]
    blokować - karta działa, dopóki nie skończy się jej ważność, i przestaje kiedy
    aktywujesz nową. Przy wymianie z powodu fraudu/utraty stara karta jest tak czy
    inaczej blokowana. Tutaj mamy inaczej. Czy wymieniałeś kiedykolwiek kartę w Citi bez
    zastrzegania dotychczasowej?

    > CBOL nie jest podpiety do id uzytkownika, ale do karty. Nie masz karty
    > = nie masz dostepu przez Internet. Do IVR mozesz sie zalogowac przy
    > uzyciu id klienta, jesli go masz nie powinno byc problemu. Jak nie to
    > sprobuj zidentyfikowac numer karty, aktywuj ja i podepnij pod puste
    > konto (USD, EUR), bedziesz mial dostep do CBOL i bedziesz mogl spac w
    > miare spokojnie, ze nikt karty nie wykorzysta zanim nie dotrze na
    > miejsce przeznaczenia.
    > Disclaimer - to tylko rozwazania teoretyczne, nie daje gwarancji, ze
    > zadziala.

    inny sposob - isc i poprosic w Citi o karte identyfikacyjna (o ile
    jeszcze wydaja) i z nia powiazac CBOL.
    Wtedy jakiekolwiek zmiany kart nie maja znaczenia, bo konto jest
    powiazane do tej identyfikacyjnej. Kiedys to byl jedyny sposob zeby miec
    CBOL jak sie nie mialo konta tam.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."