eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Date: Thu, 17 Oct 2013 13:32:45 +0900
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 27
    Message-ID: <2...@n...wpkg.org>
    References: <18puhqfyl120d$.utyaeb0krjf9.dlg@40tude.net> <l3k8d3$dov$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <l3kaju$sto$1@node2.news.atman.pl> <l3ms7c$b7r$1@speranza.aioe.org>
    <l3n98v$o29$4@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: d7gKQfkfIzQu57AR82P3OQ.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Claws Mail 3.9.1 (GTK+ 2.24.20; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596754
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 16 Oct 2013 18:59:27 -0500
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > vvvvvv wrote:
    > >
    > > tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po
    > > kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on,
    > > ugial sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne),
    > > zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta
    > > (czy tam wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to
    > > potwiedza? eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak.
    >
    > to on ma decydowac czy zablokowac czy to ma byc decyzja banku?
    > Mnie co najwyzej bank moze poinformowac, ze zablokowal konto i wyslac
    > nową kartę.

    Opisales genialne rozwiazanie, stosowane m.in. przez Alior. Choc w ich
    przypadku nawet nie poinformowali, ze zablokowali karte.
    Bardzo przyjemnie i tanio dzwoni sie np. z Japonii, zeby to wszystko
    odkrecic (bo przez system transakcyjny sie nie da, bo nie) - bo
    najwyrazniej klient banku nie ma prawa wyjechac za granice.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1