eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › [OT/NTG] Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-18 07:44:38
    Temat: [OT/NTG] Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-18 00:20, m pisze:

    > IMHO nie. Bo "omal nie zaszła w ciążę" nie ma sensu ...

    Ma. Nie wdając się w techniczno-farmaceutyczne niuanse, jeśli np po
    pęknięciu gumki przepłukała się octem, to "omal nie zaszła w ciążę", ale
    jednak nie zaszła.

    Pomyliło się komuś z frazeologiczną zabawką "jajeczko częściowo
    nieświeże" albo "częściowo być w ciąży". Gdzieś dzwonią, ale...

    Tak. Np. machnął siekierą, ale go nie trafił.
    Jednak "prawie go zabił" też ma sens - machnął siekierą, trafił, ale
    tamtego odratowali. Więc prawie go zabił. Co jest raczej bez sensu w
    przypadku zajścia w ciążę. Zajście w ciążę jest zerojedynkowe. Śmierć -
    nie całkiem.

    Wychodziłoby, że łatwiej jest powołać życie, niż je przerwać (odkrycie,
    nie? ;) ) Oj, broni się ta natura...

    > Ale oczywiście ekspertem językowym nie jestem i jak ktoś zna dobry link
    > który mnie wyprowadza z błędu - niech poda.

    Nie mam linku. Czasem, zamiennie, używam rozumu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.