eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-17 06:32:45
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 16 Oct 2013 18:59:27 -0500
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > vvvvvv wrote:
    > >
    > > tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po
    > > kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on,
    > > ugial sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne),
    > > zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta
    > > (czy tam wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to
    > > potwiedza? eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak.
    >
    > to on ma decydowac czy zablokowac czy to ma byc decyzja banku?
    > Mnie co najwyzej bank moze poinformowac, ze zablokowal konto i wyslac
    > nową kartę.

    Opisales genialne rozwiazanie, stosowane m.in. przez Alior. Choc w ich
    przypadku nawet nie poinformowali, ze zablokowali karte.
    Bardzo przyjemnie i tanio dzwoni sie np. z Japonii, zeby to wszystko
    odkrecic (bo przez system transakcyjny sie nie da, bo nie) - bo
    najwyrazniej klient banku nie ma prawa wyjechac za granice.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1