eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Date: Wed, 16 Oct 2013 18:59:27 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 14
    Message-ID: <l3n98v$o29$4@dont-email.me>
    References: <18puhqfyl120d$.utyaeb0krjf9.dlg@40tude.net> <l3k8d3$dov$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <l3kaju$sto$1@node2.news.atman.pl> <l3ms7c$b7r$1@speranza.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 16 Oct 2013 23:59:27 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="d71cc262c85020475ee750b4fc9517b4";
    logging-data="24649";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19dx6O/4ORaCNBRnm0AneOx80R+eZb9hgk="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/26.0a2
    In-Reply-To: <l3ms7c$b7r$1@speranza.aioe.org>
    Cancel-Lock: sha1:TAHerKshR8KYz+zu1jAnUed5h18=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596753
    [ ukryj nagłówki ]

    vvvvvv wrote:
    >
    > tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po
    > kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial
    > sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne),
    > zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam
    > wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza?
    > eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak.

    to on ma decydowac czy zablokowac czy to ma byc decyzja banku?
    Mnie co najwyzej bank moze poinformowac, ze zablokowal konto i wyslac
    nową kartę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1