eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Date: Wed, 16 Oct 2013 22:28:52 +0200
    From: liliputek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych

    On 2013-10-16 22:16, vvvvvv wrote:

    > tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po
    > kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial
    > sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne),
    > zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam
    > wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza?
    > eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak.
    >
    > takze hgw z czym dzwonia. jak dzwonia to autoryzuje sie, upewniam ze
    > rozmowa jest nagrywana i skladam dyspozycje zeby nie dzwonili z tego
> [...]

    Nie bardzo Ci w to wierzę. Konsultanci z banku chcą mnie weryfikować jak
    coś chcą mi wcisnąć.
    Co jakiś czas zdarza mi się wykonać transakcję kartą kredytową online na
    dość znaczną kwotę. Pomimo ustawionych odpowiednich limitów
    autoryzacyjnych na karcie transakcja jest odrzucana i w ciągu minuty
    dzwonią z banku. Żadna weryfikacja nie jest robiona, pada tylko pytanie
    czy ja to ja i bank umożliwia mi przeprowadzenie transakcji za kilka
    chwil a po transakcji znowu zostają przywrócone domyślne ustawienia w
    systemie banku.
    liliputek