eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-16 22:16:52
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:l3kaju$sto$1@node2.news.atman.pl...

    > "W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana PESEL-u".
    > Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-)

    tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po kilku
    probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial sie po dosc
    mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne), zautoryzowal sie i
    uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam wyplat w bankomacie za
    granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza? eeeee, nooo nie. czy
    zablokować? eee, noo tak.

    takze hgw z czym dzwonia. jak dzwonia to autoryzuje sie, upewniam ze rozmowa
    jest nagrywana i skladam dyspozycje zeby nie dzwonili z tego typu ofertami
    na telefon a jedynie pisemnie na adres korespondencyjny. alo cofam zgode na
    marketing.