  • 1. Data: 2009-01-24 10:19:33
    Temat: Re: w co zainwestowac?
    Od: "mwojtysiak87" <swojtysiak87@WYTNIJ_TOgmail.com>

    jest na polskim rynku firma która zajmuje sie inwestowaniem na forexie zarabiając w
    optymalnie bezpieczny sposób ok 30 - 40 % miesięcznie, a klientowi który powierza im
    kapitał gwarantuje 6 % zysku w skali miesiąca, umowa cywilno pranwa albo akt
    notarialny jak kto woli, jeśli ktos chciałby zainwestowac w podobny sposób to podam
    namiary na te firmę. m...@g...com

  • 2. Data: 2009-01-24 10:21:26
    Od: gmyra <g...@g...pl>

    mwojtysiak87 pisze:
> [...]
    notarialny jak kto woli, jeśli ktos chciałby zainwestowac w podobny sposób to podam
    LOL, SPAM, ROTFL

    --
    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-01-24 11:48:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 24 Jan 2009 10:19:33 +0000 (UTC), "mwojtysiak87"
    <swojtysiak87@WYTNIJ_TOgmail.com> wrote:

> [...]
    notarialny jak kto woli, jeśli ktos chciałby zainwestowac w podobny sposób to podam

    A od kiedy ta firma istnieje?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-01-24 11:59:00
    Od: "Dawid" <d...@n...safe-lock.net>

    Użytkownik "mwojtysiak87" <swojtysiak87@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w
    wiadomości news:glepvl$4ns$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > jest na polskim rynku firma która zajmuje sie inwestowaniem na forexie
    > zarabiając > optymalnie bezpieczny sposób ok 30 - 40 % miesięcznie, a
    > klientowi który >owierza im kapitał gwarantuje 6 % zysku w skali miesiąca,
    > umowa cywilno pranwa >bo akt notarialny jak kto woli, jeśli ktos chciałby
    > zainwestowac w podobny sposób >o podam namiary na te firmę.
    > m...@g...com
    > --

    Ja bym polecił teraz inwestycje w hute szkła w Krosnie.
    W piate sie wyprzedawał jeden z akcjnariuszy. Oficjalnie juz wiadomo dzisiaj
    iż huta szkła w Czechach padła i mowi sie ze polska huta szkłą ma przejąc
    owe zamowienia z huty w bohemiu.

    Aktualnie jest tak niski kurs ze nawet jak poleci z powodu infa w pon w doł
    to tylko na chwilke gdyż niestety wszytko wskazuje na to iż kondycja sie
    powinna znaczaco poprawic poprzez dużą ilosc zamowień

    Linki z inf o upadlosci huty szkła Bohemia

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=2009
    0121&id=po24.txt

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/bankructwo_huty_s
    zkla_w_czechach_86833.html