  • 1. Data: 2009-01-23 22:08:08
    Temat: Formuły w amibrokerze ....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Czy ktoś z kolegów próbował robić formuły w amibrokerze.
    Chciałbym rozpocząć zabawę z formułami w Ami, ale te które np. są tu

    http://www.amibroker.com/library/list.php

    są jakby to powiedzieć ... chol...rnie doje...ane.... i Bóg jeden raczy
    wiedzieć o co w nich biega.
    Ja może na wstępie chciałbym zaczac od podstaw i np. chciałbym stworzyć
    jakąś formułę - coś choćby najprostrzego w stylu:

    High (dzisiejszy) - Low (wczorajszy) + Close (sprzed dwóch dni) =

    I żeby mi to wynik wyskoczył na zwykłym wykresie

    Idzie coś takiego (niby prostego) zrobić w Amibrokerze ?

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-23 22:28:13
    Temat: Re: Formuły w amibrokerze ....
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Dr.Endriu pisze:
> [...]
    >
    > I żeby mi to wynik wyskoczył na zwykłym wykresie
    >
    > Idzie coś takiego (niby prostego) zrobić w Amibrokerze ?

    Tak, kod poniżej:

    arr = H - Ref(L, -1) + Ref(C, -2);
    Plot(arr, "moja_nazwa", ColorRed);

    o.

  • 3. Data: 2009-01-23 22:31:02
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Tak, kod poniżej:
    >
    > arr = H - Ref(L, -1) + Ref(C, -2);
    > Plot(arr, "moja_nazwa", ColorRed);

    Wielkie dzięki :)

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-25 11:59:26
    Od: "ksawery" <k...@w...pl>

    Czy istnieje możliwośc złożenia zlecenia np. L 1600 z warunkiem
    że...jesli
    kurs spadnie do 1588 automatycznie zamyka longa tnąc określoną stratę przy
    uzyciu formuły Amibrokera ?
    Z góry dziękuje za odp.