    From: "tomiwe " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ucieczka z BPH do Millenium
    Date: Mon, 20 Mar 2006 12:32:22 +0000 (UTC)

    PROND <m...@n...pl> napisał(a):

    > witam. mam jeszcze ponad 26 tys. CHF do spłacenia w kredycie hipotecznym
    > zaciągniętym 3 lata temu w BPH (obecne orpcentowanie ok. 4,85%). Miły
    > pan z Open Finance znalazł dla mnie ofertę w Millenium - wg. po
    > przenosinach symulacji rata miesięczna (raty malejące) spadnie u mnie
    > ok. 250PLN (oprocentowanie ok. 1,50%). jako że przeniesienie będzie
    > kosztowało mnie raptem 700PLN (za przedwczesną spłatę w BPH), na co
    > jeszcze powinienem zwrócic uwagę? Jak wasze doświadczenia z Millenium?
    > Czy warto?

    sprawdz czy na pewno minelo te 3 lata, poniewaz BPH moze doliczyc zwiekszone
    oprocentowanie jezeli owe 3 lata nie minelo, wiem bo w tym okresie
    podpisywalem sam z nimi umowe i czekam az te 3 lata mina, zeby mnie po
    kieszeni nie walneli podczas przenosin do innego banku, acha to nie tylko
    700pln, zaplacisz jeszcze roznice miedzy wymiana frankow dolicz do 26k chf po
    1.5% kupna i sprzedazy waluty , tj kolo 2 tys PLN, w sumie koszt operacji
    powinien sie zamknac w kwocie 3 000 PLN
    tomiwe