    From: "Wojtek" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew z Lukas Banku do mBanku
    Date: Sat, 8 Feb 2003 19:46:35 +0100

    ja tez probowalem ok 19 razy przelac 20 zl na konto znajomej w mbanku

    efekt , goscie nie wiedza dlaczego to nie dziala , zero odpowiedzi , olali
    mnie totalnie , az powiedzialem ze zrezygnuje z konta bo mam juz tego dosyc
    . Dzwonilem na wszystkie linie telefoniczne (ok 2 godz na ich koszt )

    Wyprobowalem wszystkie mozliwosci , az w koncu z przerwami poszlo , ale co z
    tego kiedy bylo juz 5 dni po terminie

    Ogolnie obsluga Lukasa wyglada tak tandetnie jak ich strona www. Najbardziej
    smiesza mnie ich odpowiedzi , nigdy jeszcze nie okazaly sie prawidlowe , po
    co wogole odpisuja na nie? (jesli wogole odpisuja po 4-5 dniach)

    Czeste awarie , blokady , ostatnio np dowiaduje sie czesto i gesto ze nie
    mam tam konta .Za 3-5 razem udaje mi sie zalogowac . Nawet nie interweniuje
    , szkoda czasu .

    pozdrawiam

    wd

    b1olm2$7po$...@a...news.tpi.pl...