eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z numerem SWIFT › Re: problem z numerem SWIFT
  • Data: 2007-11-07 22:23:47
    Temat: Re: problem z numerem SWIFT
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam serdecznie.
    > Mam następujšcy problem.
    > Zakupiłem kilka rzeczy w sklepie tigerdirect.com w USA.
    > Forma zapłaty to wire transfer - wszystkie dane otrzymałem. Ale robišc
    > przelew otrzymuję komunikat, że bank nie został odnaleziony. Nr SWIFT który
    > otrzymałem (PNBPUS33) jest chyba nie kompletny bo wskazuje na kilka
    > oddziałów banku ale nie ten wła�ciwy.
    > Do sklepu pisałem oczywi�cie bez odzewu w zwišzku z tym już mi nie zależy na

    > tym sklepie ale bardzo mnie ciekawi ta sytuacja.
    > Tak wyglšdajš dane do przelewu które otrzymałem:
    >
    > WACHOVIA BANK, NA
    > 200 S. BISCAYNE BLVD. 15TH FLOOR
    > MIAMI, FLORIDA 33131
    >
    > ABA#: 063000021
    >
    > ACCOUNT #: 2000023589030
    >
    > FOR BENEFIT: TIGER DIRECT INC
    >
    > REFERENCE: I9848822
    >
    > INTERNATIONAL WIRE SWIFT# PNBPUS33 (International Customers Only)
    >
    > Ma kto� jakie� pomysły?
    > z góry dzięki
    > LemonR

    Z jakiego banku robisz transfer? i skąd masz informację że nr swift nie został
    znaleziony ( swift jest kompletny )?
    Czy podałeś nr "ABA#: 063000021" inaczej fed wire ( coś takiego jak u Nas nr
    rozliczeniowy danego banku) ? nr konta powinien wyglądać tak
    063000021-2000023589030

    amigo40


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1