  • Data: 2007-11-08 21:49:32
    Temat: Re: problem z numerem SWIFT
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przelew robię z banku BZWBK, po wprowadzeniu wszystkich danych, pojawia się
    > kolejna zakładka do wprowadzenia SWIFTa po czym otrzymuję komunikat, że bank
    > nie został odnaleziony.
    > Oczywiście przeszdłbym się do banku lub zadzwonił ale jestem za granicą, a
    > tu gdzie jestem nie ma telefonów :-(
    > LemonR

    LemonR zaciekawiłeś mnie tą sytuacją bo wszystkie dane beneficjenta masz i już
    nawet wiem co jest problemem ( zrobiłem kilka symulacji i w BZWBK miałem przez
    chwilę podobny problem jak TY). Podaje rozwiązanie po wpisaniu danych na
    pierwszej stronie masz do uzupełnienia drugą stronę i na tej stronie nic innego
    nie wpisuj tylko swift lub bic w postaci PNBPUS33 lub najlepiej PNBPUS33xxx (
    puszczasz wtedy na centralę i nie wybierasz branchów na pewno się
    rozliczy),resztę pól uzupełni się samo ( jeżeli wpiszesz cokolwiek w jakieś inne
    pole nie znajdzie Ci tego swifta) i to wszystko. Pozdrawiam Amigo40