  • Data: 2021-12-15 13:44:04
    Temat: Re: polski ład a kredyty?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 grudnia 2021 o 09:34:55 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    kredytu max. 50zł a dostajesz 500zł w bonach do biedronka - to są już wisienki level
    2 :D
    > albo telefon od znajomej z banku: "przyjdź, dostaniesz kredyt...za darmo"
    >
    > 2000 zł na 12 m-cy, rata 166,66 zł
    > byłem, dostałem, spłaciłem, a kasa trafiła na lokatę czy jakiś fundusz,
    > w każdym razie zarobiłem na tym jeszcze ;-)

    No, przynajmniej te 8 groszy - chyba że ostatnia rata była wyższa ;>
    citi dzwoni z kredytami, ja ich grilluję, że chętnie, ale z prowizją 0% (nie mam
    zamiaru obstawiać i potem ryzykować, że będą kłopoty ze zwrotem prowizji - choć
    oczywiście kredyt na 60 miesięcy, a ostatnio chyba nawet na 96 był, mam zamiar
    zwrócić po max. dwóch), bez "opłaty operacyjnej" (to jest dopiero zdzierstwo w citku)
    - oraz z kodami do biedronka, bo promocja trwa.
    Raz tak się udało w maju 2020, teraz się tłumaczą mętnie, że to byłoby "połączenie
    promocji". Ale poczekamy ;> Ostatnio się zgapiłem, bo dzwonili 30 listopada, że
    prowizja 0%, ale już ostatni dzień - i zapomniałem zapytać, czy da się dołączyć kody
    (wtedy też się tak udało właśnie na koniec miesiąca).