  • Data: 2008-02-18 21:53:56
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fpceou$n7i$1@inews.gazeta.pl...

    > Przepraszam bardzo jak wyglada u ciebie Proces zakladania ROR
    > idziesz ulica nagle widzisz jakis banki wchodzi i zakladasz konto itp?
    > czy np dzien wczesniej przegladasz przynajmniej TOiP
    > bo ten w polbanku jest prosty jak drut
    > Ja sobie nie wyobrazam wybranie ROR ,KK itp na podstawie
    > reklamy,ulotkiczy slodkiego pierdzenia pana w krawaciku :)

    A ja sobie wyobrazam...
    Ide ulica w UK widze: KK 0% balance transfer 18 mont. 14.9% APR.
    Ide skladam wniosek i wyobraz sobie, ze to prawda....
    Dalej, chce zalozyc konto, na szybkiego w dowolnym banku - patrze na reklamy
    w gazecie, ten bank daje mi to tamten to, wszedzie pisze darmowe przelewy,
    darmowe konto, ect... Ide nie czytam TOiP zakladam i wyobraz sobie, ze
    faktycznie prowadzenie ROR jest darmowe, przelewy darmowe, karta debetowa
    darmowa karta kredytowa darmowa...
    No widzisz... Ja tez jak bym byl w Polsce dal bym sie nabrac, bo by mi nie
    przyszlo do glowy, ze reklama banku moze klamac! Lub sluzyc do naciagniecia,
    nie wpadl bym na to, ze musze to porownac z dwoma stronami regulaminu...
    przez mysl by mi nie przyszlo, ze to mozliwe w kraju ponoc europejskim gdzie
    sa juz karty na chipa i internet banking - rozumiem Afganistan, Czeczenia...
    No chyba, ze Polsce blizej do Czeczeni niz do cywilizacji... to wowczas masz
    racje.