  • Data: 2008-02-18 17:19:41
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "max" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie bede ukrywał ze jest to pewnego rodzaju pułapka ale za to kochany i
    > wychwalany mbank
    > (w którym konto też posiadam) oszwabia i też nie informuje
    > PRZED transakcja sprawdzenia salda ze jest opłata

    Przepraszam bardzo jak wyglada u ciebie Proces zakladania ROR
    idziesz ulica nagle widzisz jakis banki wchodzi i zakladasz konto itp?
    czy np dzien wczesniej przegladasz przynajmniej TOiP
    bo ten w polbanku jest prosty jak drut
    Ja sobie nie wyobrazam wybranie ROR ,KK itp na podstawie
    reklamy,ulotkiczy slodkiego pierdzenia pana w krawaciku :)
    wszedzie jest * i wlasnie od gwiazki zaczynam wszystko czytac :)