  • Data: 2006-08-04 10:17:06
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > przeciez napisalem, ze korzystam z KK wydanej przez Citi, a tam
    > sie za takie przelewy nie placi (0zl) !!!
    > czytaj uwazniej

    Gdybym nie czytał, nie pisałbym o innej karcie, nieprawdaż? ;)

    > ale tam za to, mozesz wykonac przelewy na prawie wszystkie rachunki
    > (w Citi sa ograniczenia)

    Mam to gdzieś. Wolę wersję z Citi...

    > nie, ale skoro zbieranie nic nie kosztuje to dlaczego ich nie gromadzic?,
    > wymieniasz je na nagrody na stacjach BP (kubki, parasole, maskotki)

    To ja wolę sprzedać swoje punkty...
    A choć na paliwo, myjnię albo zakupy na stacji mozna te Twoje wymienić?

    > codziennie do supermarketu jezdzisz ?

    Raz w tygodniu - wtedy kupuję bułki, ale te skubańce jeszcze da się zjeść na
    drugi dzień, ale później już nie smakują. A jak moja żona upiecze chleb, to
    jemy go jeszcze na piąty dzień - co razem daje tydzień. ;)

    > przejmujesz sie?

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

    P.S. Muszę popatrzeć na te punkty w BP. A na jakiej podstwie dostałeś KK
    Citi-BP? I to gratis?