  • Data: 2002-03-20 10:29:58
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Mar 20, 2002 at 11:22:54AM +0100, mimod wrote:

    > no dobrze - i tu wracamy do punktu wyjscia: jakie jest wiec najlepsze
    > rozwiazanie? Jesli zasugerujesz e-karte to ktora z oferowanych jest
    > najlepsza? Sam wiem o dwoch: mBanku i e-PKO BP.

    One sa takie same. I wcale nie sa najlepsze, choc jesli chodzi o
    bezpieczenstwo to sa jednymi z teoretycznie lepszych. Teoretycznie, bo
    czescia zabezpieczen sa m.in. regulaminy, czasem lepiej miec karte
    marna, ale z dobrym regulaminem, gdzie bank bierze na siebie
    odpowiedzialnosc. Od razu zaznaczam ze takie karty sa nieco drozsze.

    Z drugiej strony z placeniem kartami virtualnymi mozesz (i bedziesz)
    mial problemy w dziwnych sklepikach ktore IO udaja wklepujac numer
    karty do klasycznego POSa. Przyklady takich sklepikow byly tutaj juz
    jakis czas temu, ja nie podam, bo uzywam klasycznej karty ktora nawet
    w tak idiotycznych rozwiazanich przechodzi.

    --

    --w