  • Data: 2023-03-16 15:24:35
    Temat: Re: pełnoletniość
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 mar 2023 o 12:17, Olin pisze:

    > W tym szaleństwie jest metoda.
    > Co tydzień na światło dzienne wychodzą ze dwa wały, które przykrywają
    > poprzednie i publika obojętnieje. Nie ma czasu zająć się żadnym złodziejem
    > bliżej, bo następni wyskakują z kapelusza. Przykładowo, czy kogoś jeszcze
    > obchodzi rajd Obatela zezłomowanym kabrioletem z Jasła do Brukseli?

    Mnie ani trochę... Nawet o tym nie wiem... Może po_czy_tam?...

    -=-

    - Gdzie ukryć liść?
    - W lesie. :)
    - Co wówczas, gdy nie ma lasu?
    - Zasadzić. :)

    -=-

    Kacuskowe 'Prawo i Sprawiedliwość' przypomina mi Prawdę (gazetę)
    Lenina... Koalicja Obywatelska czy Platforma Obywatelska budzą
    skojarzenia z Milicją Obywatelską...

    Kacuski (Szydła czy Morawieckie) to obywatele RP -- owszem...
    Donaldy itp. -- też... Ale ja na zawsze pozostanę tu chamem...
    Może o tyle lepszym ;) od innych, :) że trochę ;) świadomym
    swej społecznej nicości...

    -=-

    IMO jednym z największych przewałów jest nieprzestawienie polskiej
    gospodarki na wojenne tory -- 2%, Mieszkanie+ czy podobne hece nie
    dadzą ulgi ani biednym Polakom, ani milionom bezdomnych Ukraińców,
    którym wojna odebrała dobytek -- nierzadko całego ich życia...

    Życie prawem -- nie towarem, ale nie w obecnej Polsce...

    Mniej ,,praw'' (typu ulga dla klasy średniej) a więcej uczciwości,
    lecz w czystej wodzie ponoć trudniej łowić rybki na obiad... Czymś
    trzeba kupić wyborców... Jakimś chwytem -- tanim mieszkaniem, może
    wyższą pensją... Skąd te mieszkania i skąd te wzrosty płac w tejże
    obezwładniającej głupocie obecnych władców RP?!

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'